Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kookspullen in voortassen - Forum Wereldfietser

kookspullen in voortassen

Beste lieden ben op zoek naar een linkje dat laat zien hoe je een paar voortassen om kunt bouwen voor je kookspullen. :shock:
Ooit eens gezien en kan het niet meer vinden. :oops:
Betrof een houten frame dat in en uit de tassen kunt halen, waarna je al je spullen handig bij elkaar hebt.
Weet iemand waar ik dit kan vinden? :P
Lijkt me wat zwaar worden. Ik zou in plaats daarvan een geintegreerde kookset willen suggereren. Bij spiritus branders kun je dan denken aan de Trangia of de Clikstand, bij gasbranders aan de diverse Primus Eta modellen, of aan de heel compacte Snowpeak setjes, en bij Multifuel systemen aan bijvoorbeeld weer de Primus, of de Trangia Nova. Steeds gaat hierbij de brander in de pannetjes, samen met een windscherm, een firesteel en nog zo wat klein goed.
Wim
Zou zoiets niet te frabriceren zijn met wat triplex? Das in elk geval een stuk lichter en anders zou het vast ook nog wel met piepschuim kunnen. Maar waarvoor zou je zoiets gebruiken? Lekker los, zolang het er niet uitlazert is het toch prima?
Waarom zou je nog apartframe o.i.d. willen hebben om je spullen bij elkaar te houden wanneer je al je kookspullen al in een voortas hebt zitten?
Maarten W schreef:Waarom zou je nog apartframe o.i.d. willen hebben om je spullen bij elkaar te houden wanneer je al je kookspullen al in een voortas hebt zitten?
Volgens mij wil blaasmeijer een soort kruidenrek waarop alle spullen bijdehand zijn bij het koken. Ik geef zelf prioriteit aan het niet rammelen van de spullen in de tassen. Dan blijft het allemaal beter heel.
Leon
Wij hebben een klein kook etuitje, de brandstoffles gaat in een bidonhouder en de
brander gaat in de pannenset van optimus.

http://www.optimusstoves.com/seen/optim ... mus-terra/
Ik heb ooit een wereldfietser onderweg ontmoet met een "keukenblokje" in een aanhanger op de fiets