Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gevraagd: Fietsreisverslag van Guatemala - Forum Wereldfietser

Gevraagd: Fietsreisverslag van Guatemala

Hoi Wereldfietsers,

Na een avondje struinen op het internet ben ik eigenlijk niet veel wijzer geworden. Het lijkt er een beetje op dat fietsers of niet in Quatemale fietsen, of er geen foto's van maken, of er niet over schrijven of dit niet op het web zetten. Maar wat ook kan zijn dat ik niet zo goed kan zoeken. Er vanuit gaan dat dit laatste het geval is 8) ben ik benieuwd naar medewereldfietsers die door Guatemala hebben getrokken en hier een verslagje op het net over hebben staan.
Oh ja, heb natuurlijk ook op onze wiki gekeken maar kwam daar bedroevend weinig tegen.
Dus Quatemala fietsers: wie heeft er gefietst en wil zijn/haar ervaringen delen.

Groetjes,
Marco
Ja, Marco, klopt, ben een tijdje terug ook aan het zoeken geweest naar info over Guatemala maar het lijkt dat de meeste fietsers het gebruiken als doorgangsland van Noord naar Zuid Amerika vv. Da's toch jammer want er is veel moois te zien. Ik hou je post dus in de gaten!
Ha Marco,

Kijk eens op de Trento bike pages. En bij Crazyguyonabike staan ook diverse verslagen.
NB volgens mij schrijf je Guatemala met G en niet met Q, maar dat terzijde.

Succes
klopt....overal staat een G alleen niet in de laatste zin. Zal de zin laten staan omdat anders jou stukje tekst niet meer klopt :lol:
Bedankt voor de links. ga er eens naar kijken..
Hoi Marco,

wij hebben er ook een aantal dagen doorgebracht. Kijk maar even op onze site inderdaad als doorgaande route richting Panama.
Wij waren niet echt kapot van Midden Amerika (under-statement), maar daar moet ik bij vermelden dat we niet heel Guatemala gezien hebben. Misdaad is wel een erg groot probleem in Guatemala, dus hou daar aub rekening mee. Wij waren niet de enigen die hier mee te maken kregen... :x
Google er maar even op los, zou ik zeggen.

Off-topic tip: ga toch lekker in Colombia fietsen! :D
Groetjes uit Ecuador (ook niet slecht)
Aaldrik
Hartelijk dank voor alle antwoorden maar wat mij betreft mogen er nog wel wat meer linkjes opduiken. Ik hou me aanbevolen. Wie weer meer over dit ogenschijnlijk prachtige land?
wij hebben in 2004 in guatemala gefietst. zie onze website www.jropdefiets.nl onder het kopje reizen voor 2006.
Hoi Marco en Lisette

Ik weet niet of ik al te laat ben met een link, maar kijk op crazyguy en zoek naar Nancy Pile en ook David Holmes, Nancy zit nog daar en David heeft ook een heel informatieve site.
Voor ons nog ongeveer 9 weken fietsen en dan zijn wij daar. Nu nog net even boven Mexico stad.

Groet Karin en Marten