Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsaktiviteit of aktiviteit door wereldfietser? - Forum Wereldfietser

Wereldfietsaktiviteit of aktiviteit door wereldfietser?

Beste wereldfietser,

Ik wil van "het rondje Zeist" dat nu in de rubriek "aktiviteit niet georganiseerd door de vereniging" staat naar de rubriek "wereldfietsaktiviteiten". In navolging van de Rondjes Amsterdam en Rotterdam die ook op de hoofdpagina staan. De rondjes Zeist zullen een zelfde opzet heben als die andere rondjes. Waarom Zeist en niet Utrecht? Het station Zeist is als startpunt veel geschikter dan station Utrecht. Vanaf station Zeist ben je zo in de natuur.

Het verschil tussen de rubrieken is mij niet helemaal duidelijk. Moet ik mijn aktiviteiten dan eerst aanmelden? Zelf ben ik al lid van de vereniging sinds 1994.

Rutger
Jan (voorzitter) heeft ooit tijdens een vergadering gezegd dat iedereen die een tocht organiseert en dat namens de WF-er wil doen van harte welkom is.
Ik zou deze vraag even bij de president-directeur-generaal van de activiteitecommissie neerlegggen. Ik weet niet wie dat nu is, ik dacht Marco Geurts?

Je kan jouw bericht anders gewoon onder rubriek wereldfietseractiviteiten zetten; dan krijg je vanzelf een terugkoppeling.
Jim van den Berg is de nieuwe activiteitenvoorzitter jimvdberg@gmail.com
Hoi Rutger,

Je kan het ook gewoon in de hoofdcategorie "Wereldfietser Activiteiten" zetten.
Trouwens, hoe waren de vorige edities van rondje Zeist, ik ben erg benieuwd.
Jim,

Helaas de vorige (tweede) keer geen aanmeldingen ontvangen. Alleen de eerste keer een persoon, maar toen regende het zo hard dat we onderling besloten hebben het af te gelasten. Maar de derde keer is echt scheepsrecht en ik weet dat er veel belangstelling voor is. En ik zal nu ook het wat ruimer van tevoren aankondigen. Aldoende leert men.

Rutger
ik ben ook maar een mens