Wel een stevig prijsje voor een lader.De prijs van deze oplader zal ongeveer 70 euro zijn.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Arno, kun je uitleggen hoe je dat doet, dat opladen van de GPS met je Zzing. Maximaal 6 uur met een set batterijen (Garmin Oregon) weerhoud me nog om er een te kopen, de Zzing zit toch al in m'n voortas.arnob schreef:Ik heb op mijn vakanties erg veel plezier gehad van mijn ZZing: alles opgeladen wat ik tegenkwam (behalve de accu's van mijn Nikon). Maar die is nog duurder. Het voordeel van dit ding is dat je er ook rechtstreeks bijvoorbeeld een GPS op kunt aansluiten als externe stroombron.
Ik snap het, dank je wel. Had niet gedacht dat een (outdoor) GPS een aansluiting voor externe voeding zou hebben. Worden de batterijen ook opgeladen, als bij een gsm, of worden ze gewoon uitgeschakeld wanneer je op externe voeding overschakelt?arnob schreef:Ik koppel de GPS (60CSX) met een mini-USB-kabel aan de ZZing en zet de stroomuitstuurknop (??: het oranje lampje gaat daardoor branden) aan. De GPS schakelt dan over op externe voeding. Werkt perfect als ik weer eens niet snel bij mijn batterijen komen kan ...
De moderne GPS apparaten doen dit ook niet, aangezien het niet mogelijk is om te detecteren of er oplaadbare batterijen inzitten of niet.arnob schreef:De batterijen in de GPS worden niet opgeladen (het model is al jaren oud en toen dacht waarschijnlijk niemand daaraan)