Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Column - Forum Wereldfietser

Column

Beste,

Zoals wellicht te zien is op de voorpagina, heb ik een column geplaatst. Het is voor mij een testje, om eens te kijken hoe het bevalt. Graag zou ik dan ook wat feedback krijgen.

Iemand anders heeft zich al opgeofferd om een volgende te schrijven. Mocht het bevallen, dan betekent meer zielen natuurlijk meer vreugd :wink:.

Fietsgroetjes,

Robertjan
Ik vind het een leuke toevoeging aan de site, weer eens een keer wat anders wat. Daarnaast doe ik zo ook nog een beetje inspiratie op.
Wat mij betreft mag het dus blijven :P
Robertjan schreef:Beste,
Zoals wellicht te zien is op de voorpagina, heb ik een column geplaatst. Het is voor mij een testje, om eens te kijken hoe het bevalt. Graag zou ik dan ook wat feedback krijgen.
Hallo Robertjan,
Goede acties van jou!
Wat ik me afvraag is waarom je je aankondigingen hier schrijft. Kan het niet in Mededelingen, Overige activiteiten of Feedback ( :idea: ), maar Kletspraat?
(Je vervuilt dit subforum, hier moet kletspraat komen :lol: :wink: )
Leon
Bedankt voor het compliment Leon. Ik zie dat dit onderwerp al 103 keer gelezen is, maar alleen met (deze) feedback kan ik er wat mee... :wink:

Waar de vorige aankondiging te plaatsen, is in overleg gegaan.

Deze had ergens anders gekund, bedacht ik me te laat... Ik zal inderdaad even kijken en een mod vragen deze te verplaatsen. Ik heb er geen weet van of ik dat zou kunnen, en als ik het zou kunnen, dan kan ik het (nog) niet :wink:.