Ik verkoop hier een fietsdrager, die te gebruiken is op een aan de achterkant van de auto monteerde reservewiel. Eckla heeft hier een heel handig product ontwikkelt, dat je snel kunt monteren en waar makkelijk drie fietsen op kunnen. Als je hem niet gebruikt, vouw je hem op, waardoor je hem ook makkelijk in de auto kunt stoppen, als je op je fietsbestemming bent aangekomen.
Ik heb de Porty maar twee keer voor korte ritten gebruikt. Hij verkeerd in zeer goede - ik zou zeggen nieuwe - staat. Ik verkoop hem nu omdat ik eigenlijk nooit een fiets meeneem (maar gewoon fiets).
Ik heb er twee extra kussens/afstandshouder bij gekocht, waarmee je voorkomt, dat de tweede fiets de eerste beschadigt. Extra riempjes heb ik er ook bij.
Afhankelijk waar je kijkt kost zo een set tussen 130,- en 150,- EUR. Doe een bod en wij zien het wel...
Heb je vragen, stuur dan gerust een mailtje.
Ik heb de Porty maar twee keer voor korte ritten gebruikt. Hij verkeerd in zeer goede - ik zou zeggen nieuwe - staat. Ik verkoop hem nu omdat ik eigenlijk nooit een fiets meeneem (maar gewoon fiets).
Ik heb er twee extra kussens/afstandshouder bij gekocht, waarmee je voorkomt, dat de tweede fiets de eerste beschadigt. Extra riempjes heb ik er ook bij.
Afhankelijk waar je kijkt kost zo een set tussen 130,- en 150,- EUR. Doe een bod en wij zien het wel...
Heb je vragen, stuur dan gerust een mailtje.