Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Cube Nature, framemaat 58 cm, uit 2008, zwart - Forum Wereldfietser

Cube Nature, framemaat 58 cm, uit 2008, zwart

Ik verkoop mijn CUBE Nature, die ik in juni 2008 heb gekocht. Het framemaat is 58 cm, de kleur is zwart. Hydraulische schijfremmen van Shimano en een verende voorvork van Suntours zitten er standaard op.

Ik heb de fiets uitgerust als vakantiefiets met o.a.:
  • Achterdrager en Lowrider
    Spatborden
    Zadel SQlab 603
    Banden: Schwalbe Marathon 37-622
    2 Bidonhouders
    Koplamp Cateye LED EL135
    45°-stuurpen
    ergonomische handvatten met bar ends
    Hebie Stander achter
De originele zadel en stuurpen horen er ook bij, tevens één originele Schwalbe Racing Ralph (ca. 50%). Een vlinderstuur kan ook nog mee weg. Mocht je op de foto’s een GPS, een karretje, tassen of andere leuke dingen ontdekken, die boven niet beschreven staan: die zijn ook niet te koop :-)

Het gaat om een hele mooie fiets, die ik nu hier aanbiedt, omdat ik een ander fiets heb aangeschaft met een rechtere zithouding. De CUBE staat nu al bijna een half jaar stil... De foto’s laten de fiets op verschillende tijdstippen zien.

Fiets en alle onderdelen hebben samen ruim 1.100,- EUR gekost. Omdat de fiets in een hele goede staat verkeerd hoop ik, dat ik er voor kleine 600,- EUR een nieuwe eigenaar vind, die er weer leuke tochten mee gaat ondernemen. Oh, de fiets is tot 25. juni 2011 tegen diefstal en beschadiging verzekerd, deze verzekering kan worden overgeschreven op de nieuwe eigenaar (zonder kosten).
Je kunt de fiets bekijken in Enschede. Mocht je meer willen weten stuur een mailtje.

Zo kwam de fiets bij mij:
Afbeelding

Op reis in zomer 2008:
Afbeelding

Zo ziet ie vandaag bijna uit:
Afbeelding
Ik haal mijn advertentie even naar boven. De fiets was in principe verkocht, alleen kwam de koper op het laatste moment toch niet om de deal compleet te maken... Misschien dat deze nieuwe poging een beter resultaat oplevert.
Groeten - andreas