Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lader op zonne-energie - Forum Wereldfietser

Lader op zonne-energie

Zie foto, lader op zonne-energie. Zitten verschillende aansluitingen bij. Helaas ontbreekt de dunne aansluiting voor nieuwe Nokia's.

Ik hoef er niets voor te hebben behalve eventuele verzendkosten.

Afbeelding
Daar heeft Nokia het tussen stukje (Nokia CA-44) voor bedacht, of het je zoiets nog niet geprobeerd. Overigens ontbreekt je foto/plaatje.
whave schreef:Daar heeft Nokia het tussen stukje (Nokia CA-44) voor bedacht, of het je zoiets nog niet geprobeerd. Overigens ontbreekt je foto/plaatje.
Ik gebruik 'm sowieso niet. Dat ligt niet aan het ontbreken van de aansluiting, was meer als info voor de nieuwe eigenaar. Foto is hier wel zichtbaar
Johojo schreef:
whave schreef:Daar heeft Nokia het tussen stukje (Nokia CA-44) voor bedacht, of het je zoiets nog niet geprobeerd. Overigens ontbreekt je foto/plaatje.
Ik gebruik 'm sowieso niet. Dat ligt niet aan het ontbreken van de aansluiting, was meer als info voor de nieuwe eigenaar. Foto is hier wel zichtbaar
Geen foto zichtbaar bij mij
Ok, via deze link zou het moeten lukken:

http://picasaweb.google.nl/lh/photo/2Ft ... directlink
ik heb wel interesse. Kun je me zeggen wat het type is? De naam op de foto is wat moeilijk te lezen.

gr
Maurice
Er staat op: mysoldius.com website bestaat niet meer. Soldius.com echter wel.
Johojo schreef:Er staat op: mysoldius.com website bestaat niet meer. Soldius.com echter wel.
Dank je
Ik wil 'm wel hebben. Een pm is onderweg.