hallo,
Ik heb nog geen 5000 kilometer op mijn continental travelcontact voorband gereden en hij heeft nu alweer 5 lekken gehad. Ik heb het vermoeden dat er twee lekken zo erg zijn geweest dat het kevlarlaagje op dat plekje naar de kloten is. Moet er een nieuwe buitenband om of niet?
Het moge duidelijk zijn, er komt bij nu ook geen travelcontact meer op. Ik dacht zelf aan een schwalbe band. Maar ik twijfel nog tussen de marathon en de marathon plus tour. De lekbestendigheid bij die laatste is hoog, maar weet iemand hoe de rolweerstand van die band is?
gr Paul
Ik heb nog geen 5000 kilometer op mijn continental travelcontact voorband gereden en hij heeft nu alweer 5 lekken gehad. Ik heb het vermoeden dat er twee lekken zo erg zijn geweest dat het kevlarlaagje op dat plekje naar de kloten is. Moet er een nieuwe buitenband om of niet?
Het moge duidelijk zijn, er komt bij nu ook geen travelcontact meer op. Ik dacht zelf aan een schwalbe band. Maar ik twijfel nog tussen de marathon en de marathon plus tour. De lekbestendigheid bij die laatste is hoog, maar weet iemand hoe de rolweerstand van die band is?
gr Paul