Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Garmin OSM kaarten uitwisselen op Harskamperdennen. - Forum Wereldfietser

Garmin OSM kaarten uitwisselen op Harskamperdennen.

Wie denkt dat het leuk is om op het najaarsweekend Open Source kaarten voor Garmin GPS'en uit te wisselen?
Het enige wat dan nodig is is een laptop, het liefst met mapsource en natuurlijk veel mensen met leuke kaarten.

John.
Goed idee John!
I'm in.
Leuk ideetje voor de ligfetsers op de Harskamperdennen
http://www.ligfiets.net/agenda/evenemen ... t=&sessie=
johntelleman schreef:Wie denkt dat het leuk is om op het najaarsweekend Open Source kaarten voor Garmin GPS'en uit te wisselen?
Het enige wat dan nodig is is een laptop, het liefst met mapsource en natuurlijk veel mensen met leuke kaarten.
John.
Ik vind het een leuk idee, heb al wat kaarten. Hoe gaan we dat uitwisselen aanpakken, nemen alle geïnteresseerden hun laptop mee, of gaan we ter plekke DVD's branden voor elkaar?
(klein detail: het gaat om het nazomerweekend, niet najaarsweekend, ik weet het, heel verwarrend).
jim
Als er één een laptop of netbook meeneemt, dan hoeft de rest alleen maar een USB stick mee te nemen.
Frank schreef:Als er één een laptop of netbook meeneemt, dan hoeft de rest alleen maar een USB stick mee te nemen.
Goed idee. Ik denk dat 8Gb zeker geen overbodige luxe is. wie neemt de laptop mee? Jij John?
jim
="jimvdberg Goed idee. Ik denk dat 8Gb zeker geen overbodige luxe is. wie neemt de laptop mee? Jij John?
jim
Hoi Jim,

Mijn laptop is een museum model.
Erg traag in alles, diverse begerenswaardige kaarten gaat wel lukken.

John.