Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Maarten gezocht die de wereld rond fietst(e?) - Forum Wereldfietser

Maarten gezocht die de wereld rond fietst(e?)

Rond 1990 ben ik een nederlandse jongen tegengekomen in Varanasi,
India, die een fietstocht maakte van Nederland naar Nepal, door de Himalaya en daarna weer terug. Ik heb hem daarna nog een keer opgezocht in Nederland, maar daarna nooit meer contact gehad. Hij vertelde destijds dat hij het stuk in het zuiden van Rusland het mooist van zijn tocht had gevonden. Dat is sindsdien in mijn hoofd blijven hangen en zou ik ook graag in die regio willen fietsen.

Ik zoek daarom Maarten om te vragen wat hij precies bedoelde, en het
lijkt me trouwens ook erg leuk om hem weer eens te ontmoeten. Als Maarten dit leest, of je hebt een suggestie waar ik hem kan vinden, dan hoop ik dat spoedig te horen!

Groet,

Arjan.
Gaat het om Maarten Haentjes Dekker uit Bergen op Zoom?
Bedankt voor je snelle reactie!

Ik weet de achternaam niet meer van Maarten, dus ik heb geen idee of Maarten Haentjes Dekker degene is die ik zoek. Heb je misschien een emailadres, zodat ik een email met dezelfde vraag kan sturen?

Bedankt,

Arjan.

Helaas heb ik geen e-mail en ook geen adres. Maarten Haentjes Dekker is jaren geldelen ooit op een kampeerweekend geweest, maar nooit lid geworden van de Wereldfietser. De Eigenaar van Boekhandel Quist in Bergen op Zoom schijnt een familielid van Maarten te zijn. Dus zoek via de Gouden Gids naar Boekhandel Quist en wellicht kom je verder op het spoor.