Additionally, paste this code immediately after the opening tag: x - Forum Wereldfietser

x

x

x
ad04 schreef:Wil onbegrensd Rome in twee keer doen. Dit jaar Basel/Home. Eind aug./sept. Tent of alternatief. 60km/d. Ben 63j. Welke fitte vrouw fietst mee?
Ad.
Mag een man ook? Het is hier toch geen datingsite :oops: :wink: .
:lol:
Ik wil mijn voorkeur maar niet onder stoelen of banken steken en eh... het is mij overigens bekent, beste Iris, dat ik voor en date niet naar Basel hoef.
Iris-in-Zwolle schreef:
ad04 schreef:Wil onbegrensd Rome in twee keer doen. Dit jaar Basel/Home. Eind aug./sept. Tent of alternatief. 60km/d. Ben 63j. Welke fitte vrouw fietst mee?
Ad.
Mag een man ook? Het is hier toch geen datingsite :oops: :wink: .
:lol:
ad04 schreef:Wil onbegrensd Rome in twee keer doen. Dit jaar Basel/Home. Eind aug./sept. Tent of alternatief. 60km/d. Ben 63j. Welke fitte vrouw fietst mee?
Ad.

Hallo, ben benieuwd of je de eerste etappe naar Rome al hebt afgelegd.
Jammer dat ik je bericht zolaatpas zag
Ik ben an plan volgend jaar naar Rome te fietsen,ergens in het voorjaar.
Zou het leuk vinden om wat over je ervaringen te horen en wie wee een stukje met je mee te fietsen.Ik kom uit de omgeving van Zwolle. Gr. Juliet
marjet schreef:
ad04 schreef:Wil onbegrensd Rome in twee keer doen. Dit jaar Basel/Home. Eind aug./sept. Tent of alternatief. 60km/d. Ben 63j. Welke fitte vrouw fietst mee?
Ad.

Hallo, ben benieuwd of je de eerste etappe naar Rome al hebt afgelegd.
Jammer dat ik je bericht zolaatpas zag
Ik ben an plan volgend jaar naar Rome te fietsen,ergens in het voorjaar.
Zou het leuk vinden om wat over je ervaringen te horen en wie wee een stukje met je mee te fietsen.Ik kom uit de omgeving van Zwolle. Gr. Juliet
Bedankt voor je reactie Juliet. Stuur, als je wil, even een berichtje naar
m.snoo9@upcmail.nl zodat ik wat ervaring kwijt kan.
Vr.gr. Ad