Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Intec reisfiets - Forum Wereldfietser

Intec reisfiets

Ik ben op zoek naar een nieuwe reisfiets/MTB. Nu woon ik in Engeland, dus de geijkte namen zijn niet zo gemakkelijk beschikbaar. Typisch Engelse merken zoals Thorn zijn een mogelijkheid, maar ik ben me wat verder gaan orienteren en kwam een fiets van het merk Intec tegen:

http://www.meilenweit.net/shop/product_ ... s_id=99554

Weet iemand hier meer over? Ik heb ergens gelezen dat het Fort-frames zijn maar dat zegt me ook niet heel veel. Het frame is een keer eerder gemeld op het forum, maar ik vroeg me af of er sindsdien mensen zijn die ervaring hebben met dit merk.

Overigens tips voor wat betreft andere reisfietsen in Engeland (zonder een al te diepe zit) zijn ook welkom!
Zelf nog wat meer onderzoek gedaan op Duitse fora. Het schijnt dat de frames bij Fort gebouwd worden in Tsjechie en dat dat ook de fabriek is waar Santos en Velotraum hun cromo frames maken (mijn Duits is erg beroerd, dus ik kan het mis hebben!).

Verder heb ik de geometrie gevonden van het 26" ATB frame. Zou een dergelijke geometrie goed werken voor een vakantiefiets?

Afbeelding