Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsdozen - Forum Wereldfietser

fietsdozen

Wie heeft voor mij fietsdozen te ruil ? Ik vlieg 20 juli naar Malaga met twee dozen. Maar ik vlieg terug vana Girona op 23 augustus. Misschien kunnen we ruilen.
Andeman schreef:Wie heeft voor mij fietsdozen te ruil ? Ik vlieg 20 juli naar Malaga met twee dozen. Maar ik vlieg terug vana Girona op 23 augustus. Misschien kunnen we ruilen.
Hebben ze in Girona een scan waar je fiets doorheen moet? In de meeste scans op Spaanse vliegvelden past geen fiets in een fietsdoos!
Daar is er weer een :oops: . Deze hoort in Te Koop of Te Ruil. Toch? Of eventueel onder Fiets&Vliegtuig.
:lol:
In Spanje moet je fiets bijna altijd door een scanner. Vaak is de openeing van die scanner zo klein dat de fiets er alleen maar met een hoes diagonaal (in Malaga) of helemaal niet (in Alicante) door kan. Als de fiets niet in de scanner past ben je overgeleverd aan de goede of slechte bui van de beveiligingsbeambte. Als je geluk hebt bekijkt hij de fiets voelt aan de banden en plakt een sticker waarna de fiets zonder door de scanner te zijn gegaan wordt opgehaald. Als je pech hebt moet je je fiets nog verder demonteren, wielen eruit etc. Een (doorzichtige) hoes is daarom belangrijk om de fiets te kunnen laten beoordelen door de beambte.