Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verkocht: Marmot Aeolos 2p - Forum Wereldfietser

Verkocht: Marmot Aeolos 2p

Deze tent is van 2009 en maar 3 weken gebruikt. Ik verkoop deze tent omdat ik die in de USA tijdens m'n vakantie heb gekocht toen de rits van m'n tent het begaf, deze is nu weer gerepareerd dus heb ik deze tent over.

Ik vind het een fijne tent waar je goed met z'n 2-en in kan zitten, met aan beide zijden een uitgang en daar volgoende ruimte om je tassen kwijt te kunnen. De tent weegt slechts 2.5kg en heeft goede recensies op de diverse amerikaanse sites.
Nieuwprijs USD 335
Vraagprijs Eur 180

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het lijkt me een mooie tent. Maar voor een gebruikte tent (drie weken) euro 180 vragen, terwijl hij 335 dollar heeft gekost, lijkt me wat overdreven. Tegen de huidige wisselkoers is 335 dollar, 225 euro. Volgens is minimaal 30 tot 40 procent korting op de aankoopprijs reeler.

Rutger
Jammer, zo weinig vertrouwen in vrije marktwerking :-)

PS: mochten de moderators mijn bericht off-toppic vinden, dan heb ik er geen enkele moeite mee dat dit wordt verwijdert ;-)
Ja laten we de markt maar zijn werk laten doen. Daarbij doet het er helemaal niet toe wat iets gekost heeft (dat is een terugkerend misverstand). Het gaat om de prijs van alternatieven voor de koper: koop je voor deze prijs iets beters, of niet? Voor 180 euro koop je in Nederland niet veel tent. Zelf vind ik dit wel een leuke tent, al is hij eerder voor warm weer dan voor koud weer, zo te zien. Net als veel US tenten heeft deze veel gaas in de binnentent.
Wim
Ik maak enkel een rekensommetje, omdat ik de aankoopprijs in dollars tref en daarna de vraagprijs in euro's. En dat vond ik wat misleidend. Vandaar dat ik ook op deze manier heb gereageeerd.

Rutger