Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPS route van het Engelse deel van de NSCR gezocht - Forum Wereldfietser

GPS route van het Engelse deel van de NSCR gezocht

Van het Engelse deel van de North Sea Cycle Route zoek ik de GPS route voor op m'n Garmin. Het liefst in een .gpx format. Wie heef dat, of weet waar het te vinden is? Helaas is dir bestand niet meer op de site van FISroutes beschikbaar, en de webmaster reageert niet op een mail.
Alle info is erg welkom!
Hoi Florence,
Op http://www.bigbikemap.com/routeinfo/NSCR-UK kan je een track downloaden.
Bedankt Minko!!!!
Je geeft meteen ook de Lochs & Glens route Nort in zijn geheel.
Bij mij ontbrak er namelijk nog een stukje . Bovendien heb ik nu ook de track naar John gRoats :lol: Nu hoef ik alleen nog het ontbrekende stuk van Glasgow t/m Kilwinning van de Lochs & Glens route South te zoeken. Deze staat op deze site maar is niet down te loaden.:wink:
Deze gps route komt me goed van pas, wil Duitsland en Denemarken gaan rijden. Thanks! :D
De GPS-routes op bigbikemap heb ik gemaakt en gebruikt, ik heb afgelopen mei/juni de hele nscr gedaan. Dankzij de GPS tracks nergens verdwaald, en geen kaarten hoeven gebruiken. Wel heb ik wat stukjes anders gereden, met name in noord-schotland (op aanbevelen van een tegemoetkomende nscr fietser), en het laatste stukje naar Harwich heb ik niet de (naar zeggen niet zo fraaie) omweg overgeslagen en direct langs de kust gereden (incl. twee kleine veerboot overtochtjes).
Mocht iemand geïnteresseerd zijn, of de tracks niet kunnen downloaden of de tracks van de werkelijk gereden route willen, of andere vragen hebben, laat het dan weten. groetjes, Ben (nscr.track at gmail.com)