Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reële Prijs gebruikte Magura HS66 ? - Forum Wereldfietser

Reële Prijs gebruikte Magura HS66 ?

Hoi fietscollega's!

Wat is een reële prijs voor een gebruikte Magura HS66 zoals deze?
Die zullen ook wel nóg beter remmen dan Shimano cantilevers?

Alvast bedankt!
Ik heb zelf geen idee. Echter ik heb op de fiets en wandelbeurs Wim daar wel het een en ander over horen zeggen.
Misschien moet je hem een pb-tje sturen?
Het is natuurlijk wat een gek ervoor geeft. Dit is natuurlijk maar een enkele, en dat zie je niet vaak want je hebt er ook niet zoveel aan. Voor een setje heb ik heel wisselende prijzen gezien.
Wim
Ik werd toen wel nieuwsgierig. Het werd 187 euro voor een set (er was toch ook een achterrem). Dat is niet echt goedkoop, maar ik heb ze duurder gezien.
Wim
Ik ben niet hoger gaan bieden. Geen idee wat ze nieuw kostten, maar voor een gebruikt exemplaar (een enkel exemplaar) heb ik niet veel meer dan € 50,- over. Eigenlijk wel raar dat ze niet in 1 keer zijn aangeboden. Van de andere kant: de voorrem is toch het belangrijkste... :D
De laatste adviesprijs was dacht ik 225 euro. Ik heb de mijne al weer een aantal jaren geleden als een stel winkeldochters gekocht voor wanneer ik ze later nodig zou hebben.
Ja als je een stel wilde was dit wel link bieden denk ik: voor je het weet had je maar een enkele. Ik denk dat de aanbieder dacht dat hij bij de tweede rem de winnaar van de eerste zo gek kon krijgen dat die heel hoog ging bieden om maar een complete set te krijgen. Ik weet het niet.
Het wordt tijd dat Magura van zijn dwaalwegen terugkeert en bedenkt dat je dit in kleinere serie met een andere fabricage techniek met minder investering ook tegen een hogere prijs kunt maken.
Wim
Hoewel de verkoper goede referenties heeft, vind ik dan € 187 voor een gebruikt paar wel vrij veel. Zeker nu ze al een aantal jaar niet meer worden verkocht/gemaakt.

Ach, de Shim. canti's doen het ook goed. Ik heb eens mogen remmen met de HS11's van m'n broer z'n Giant Custom Lite, maar vind die wel een soort vertraging hebben. Van de andere kant geeft het contactmoment toch ook wel weer een veilig gevoel.
Mocht ik de HS66's nog eens tegen komen, dan zullen we wel weer zien.
Het zou voor mij ook geen reden zijn af te zien van een racebocht, en canti's zien er wel mooi klassiek uit. Bovendien is er de laatste tijd weer meer keus.
Wim