Gewoon de kust volgen.
Kan niet missen...
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wat is wijsheid? Ik ben een paar weken geleden vanuit Vlissingen nog naar Calais gefietst (met oversteek naar Dover en tocht naar Hastings). Ik had de eerste twee dagen tot aan Westende (aan de Belgische kust) heerlijke meewind. Daarna tegen en dus zwoegen. Op de terugweg vanaf Calais tot aan Vlissingen opnieuw de wind in mijn rug.Peter Rodenburg schreef:Ik wou nog even toevoegen dat je de tocht m.i. misschien beter in omgekeerde richting kunt maken vanwege de windrichting, die is namelijk overwegend westenwind (vanuit de oceaan) en dus overwegend tegen.
Sluis - Boulogne-sur-Mer = 195 kmIris-in-Zwolle schreef:Wie weet hoe lang (km) het stuk van de LF1 in België en Frankrijk is? Dus van Sluis tot Boulogne sur Mer? Ik kan dit nergens vinden, de beschrijving van de LF1 gaat steeds tot Sluis. En Google Earth, of een andere routeplanner geeft niet exact de route weer. Ik wil het een beetje plannen omdat ik onderweg een paar 'afspraken' heb.
Pont de Brotonne zal je bedoelenRutger schreef:Na Le Havre heb je een probleem. Ik heb gebruik gemaakt van de Pont de Brottone (een heel stuk ten oosten van Le Havre). Er is daar ook een apart voetgangersgedeelte) en de veerdienst van Jumieges, circa 9 km verder stroomopwaarts. Ik zou niet meer weten of die veerdienst nog bestaat.
Mogelijk heb je hier iets aan. De gps route hoort bij een boekje over de Noordzeeroute.
Ja dat is mogelijk volgens dit kaartjeJan Schoonhoven schreef: ↑za 11 jul, 2020 18:28Hallo,
Wij willen met een groep fietser fietsen van Normandie naar Nederland. Is het mogelijk om bij Le Havre die grote brug ( Port of Normandie ) te nemen met de fiets? Bij Honfleur kun je er dan op? Zijn daar ook tol kosten voor bij de fiets?
Gr Jan