Additionally, paste this code immediately after the opening tag: tubus ergo voordrager met standaard - Forum Wereldfietser

tubus ergo voordrager met standaard

Ik heb een nieuwe koga randonneur gekocht.
De tubus ergo voordrager met koga-standaard gebruik ik niet, daarom bied ik deze te koop aan.
Gloednieuw voor 55 euro en verzendkosten (of afhalen omgeving Deventer).

Ik heb ook nog een verende zadelpen (Post Moderne Bracer comp II ø27,2x270mm travel 30mm Black) van een andere koga op zolder liggen. Slechts een paar weken gebruikt maar toentertijd verwijderd omdat het frame voor mij te hoog is voor een verende pen.

Irma
Hi,

Ik ben zeer geïnteresseerd in de drager.

Welke kleur istie en welk merk standaard? Heb je ook een foto?

Groeten,

Roel
mari schreef:Ik heb een nieuwe koga randonneur gekocht.
De tubus ergo voordrager met koga-standaard gebruik ik niet, daarom bied ik deze te koop aan.
Gloednieuw voor 55 euro en verzendkosten (of afhalen omgeving Deventer).

Ik heb ook nog een verende zadelpen (Post Moderne Bracer comp II ø27,2x270mm travel 30mm Black) van een andere koga op zolder liggen. Slechts een paar weken gebruikt maar toentertijd verwijderd omdat het frame voor mij te hoog is voor een verende pen.

Irma
Wat vraag je voor de zadelpen?

Gr,
Gerwald
De tubus ergo is vanmiddag verkocht. :D

Wat vraag je voor de zadelpen? Gr, Gerwald
Eigenlijk nog niet over nagedacht.
Hij is amper gebruikt, ik heb na een paar weken een vaste pen op mijn fiets gezet. Met een brooks countess zadel heb je die verende pen helemaal niet nodig.
Doordat de pen, bij het verwijderen, helemaal uit de buis is geschoven zie je wat sporen in de lak. Misschien had ik een schroefje/moertje? verder los moeten draaien.
Doe maar een leuk bod, eventueel kan ik nog proberen om in het weekend een foto te maken.

Irma
Hi,

Ik ben zeer geïnteresseerd in de drager.

Welke kleur istie en welk merk standaard? Heb je ook een foto?

Groeten,

Roel
Hi,

Ik ben zeer geïnteresseerd in de drager.

Welke kleur istie en welk merk standaard? Heb je ook een foto?

Groeten,

Roel

Sorry Roel, hij is vanmiddag net verkocht. :(
Ik heb je ook een mailtje gestuurd

Irma
mari schreef:De tubus ergo is vanmiddag verkocht. :D


Doe maar een leuk bod, eventueel kan ik nog proberen om in het weekend een foto te maken.

Irma
Ik zal eerst voor de zekerheid de pen nog eens nameten. Kan echter pas volgende week, ben het hele weekend van huis!
Irma,

Ik ben ook geinteresseerd in de verende zadelpen. Als je er niet uitkomt met Gerwald dan hoor ik graag van je.

Geen idee of ie past overigens, moet ik dan nog even nagaan.

Groet,
Joris
Joris,

Ik wacht even af en zal je via een pb laten weten als Gerwald volgende week geen interesse meer heeft.
Misschien lukt het me wel om dit weekend een foto te maken.

Groet Irma
Bij mij gaat 'ie niet passen, helaas!

Succes met de verkoop.