Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot (M/V) rond de 20j ~ Eind juni / Augustus ~ Europa - Forum Wereldfietser

Reisgenoot (M/V) rond de 20j ~ Eind juni / Augustus ~ Europa

Hallo,

Ik ben dus opzoek naar een reisgenoot of misschien een klein groepje voor eind Juli, begin Augustus. Ik dacht aan een tocht van een 2 à 3 weken. Eentje die ik wel graag eens wilde proberen was die rond Ierland, maar ik sta open voor ideeën :wink: .

Over mezelf:

Ik ben een sportieve fietser met al enige ervaring in het trekken. Het aantal kilometers op een dag doet er voor mij niet zo heel veel toe, als het tempo maar een beetje redelijk is :wink: . Tochten van 80, tot 150km en misschien zelfs meer, kunnen bij mij door de beugel. Ik hou ook wel van wat genieten onderweg, dus een drankje, een fotootje of iets bezichtigen mag zeker. ’s Ochtends, voormiddag en vroege namiddag dienen bij mij om te fietsen. Vroege avond en avond zijn voor de ontspanning.

Gezocht:

Sportieve reisgenoot met veel levensenergie :) . Uit ervaring weet ik dat je bij het trekken jezelf wel eens tegenkomt :wink: . Ik ben dus naar iemand opzoek waar het mogelijk is om zowel samen dingen te doen, goede gesprekken te voeren, te amuseren samen, maar ook soms iets alleen te kunnen doen (boekje lezen,…). Ik heb al tochten gedaan in groep en alleen, maar nog niet met twee en dat vind ik wel een beetje spannend op zich :wink: .

Men levensmotto :wink: : “Laat je nooit ofte nimmer van je dromen ontnemen en blijf geloven, in jezelf, in een mogelijkheid, alleen dan heb je de kans te bereiken wat je graag wilt bereiken. Angst is vaak de grootste boosdoener, laat je niet stoppen hierdoor. Ga voor wat je wilt, ga uitdagingen aan. Is de stap je te groot op dat ogenblik, neem dan misschien een andere kleine stap, maar geef niet op, nooit! Het leven zal je geen uitdagingen geven die je uiteindelijk niet kan overwinnen. Wanneer je ervoor kiest om te gaan voor wat je wil, dan is vaak het begin het moeilijkste. Laat je niet ontmoedigen, na elke stap is er een weg achter je waar je trots op mag terugkijken. Geluk is geen uiteindelijk doel, maar is het bewandelen van je eigen weg, met vallen en opstaan.”

Groetjes,
Andreas.
hey andreas,

ik ben student in leuven, ben 23 en van plan om in augustus naar helsinki te fietsen via kopenhagen en stockholm, dit staat behoorlijk vast, tenzij er onverwachts nog een tweede zit aankomt.. normaal gezien heb ik al een fietsmaatje maar dit is niet zeker...
als dit je iets zegt dan laat je maar iets weten! we kunnen sowieso eens ene gaan pakken in leuven he, na de examens wel te verstaan...
ignace
Hallo Ignace,

Bedankt voor je voorstel, maar ik ben al eens in Zweden en ook al eens in Noorwegen geweest, dus ik zou liever eens een andere kant uit gaan :wink: . Ik kan je die kanten qua natuur en rust wel zeker aanraden, maar het is wel wat duur om er te zijn en te geraken. Dat is wel een klein minpuntje :? .

Grtjs,
Andreas.
Hey Andreas,

Ik ben van ook van plan om vanaf eind juni een fietstocht te maken. Iets over mezelf: ik ben een 22-jarige TU/e student op kamers in Eindhoven en ga graag een rondje fietsen of wandelen. Meer dan 100km per dag is geen probleem
Misschien kunnen we een keer afspreken om dingen te bespreken?

Gr,
Paul