Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Carradice Super C voor- en achtertassen - Forum Wereldfietser

Carradice Super C voor- en achtertassen

Heeft iemand ervaring met deze tassen? Het uiterlijk en de eigenschappen van deze tassen spreekt mij wel aan, en het is weer eens wat anders dan Ortliebs.

http://www.carradice.co.uk/panniers/sup ... iers.shtml
Veel Engelsen zweren erbij. Ze gaan zeker lang mee.
Wim
Carradice tassen staan bij mij hoger op het lijstje dan Ortlieb. Goed duurzaam spul en vooral ademend. De voortassen mochten alleen wat groter zijn. Ik heb al jaren een stel achtertasjes in gebruik voor als ik maar weinig mee hoef te nemen.
Gebruikerservaringen:
- Bikeforums.net: anyone use Carradice bags?
- Cyclingforums.com: Carradice Super C Saddlebag
- Bikeradar.com
- Carradice Super-C Rack Top bag tested

Edit: Bedoeld voor kantoormensen (maar het ziet eruit als een schooltas), hier nog een test: Carradice Bike Bureau pannier
En hier nog een laatste review: Some General Observations on Using Carradice Panniers
Nog meer gebruikerservaringen vind je hier. Klik in de linkermarge op 'forums' of op 'reviews'.
Ik heb nooit een Nederlandse importeur kunnen vinden, of iemand die hier Carradice tassen op voorraad heeft. Klopt dat? Zelf heb ik een oude zadeltas van ze, en het is eigenlijk tijd voor een nieuwe. Omdat ik de grootste wil hebben die nog past wil ik eerst uitproberen, en dus niet in een webwinkel kopen.
Wim
Bedankt voor de respons allemaal!

Echt geen slechte review kunnen vinden... volgens mij leider nur im Deutschland (of Engeland) te verkrijgen.
Oude set tassen is na vijftien! jaar aan vervanging toe. Nou mijn vrouw nog overtuigen. :)