Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bewegwijzerde fietroute Stockholm-Sala-Gustafs - Forum Wereldfietser

Bewegwijzerde fietroute Stockholm-Sala-Gustafs

Hallo,

Wie kan mij zeggen waar precies ( straatnaam, gps coordinaten of zoiets )
de bewegwijzerde fietsroute van Sverigeleden loopt van Stockholm naar Gustafs ?
Ik wil die route gaan fietsen deze zomer maar wil eigenlijk niet de ( dure ) boekjes kopen.
Gedetaileerde landkaarten zijn ook aan de prijs, zou het ook zonder kunnen ?

Tack ska du ha
lars de wit schreef:Hallo,

Wie kan mij zeggen waar precies ( straatnaam, gps coordinaten of zoiets )
de bewegwijzerde fietsroute van Sverigeleden loopt van Stockholm naar Gustafs ?
Ik wil die route gaan fietsen deze zomer maar wil eigenlijk niet de ( dure ) boekjes kopen.
Gedetaileerde landkaarten zijn ook aan de prijs, zou het ook zonder kunnen ?

Tack ska du ha
Mena du Gustafs vid Säter, öster om Ludvika? Se på www.hitta.se (Bedoel je Gustafs bij Säter, ten oosten van Ludvika? Kijk op www.hitta.se)
Hoi,

Ja ik denk het wel, ik kan Gustafs niet op mijn Times Atlas vinden, Sala staat er wel op, dat is de eerste grote plaats volgens een kaartje wat ik van internet heb gehaald, van de Svenska Cykelsallskapet.

If so, geeft dan het kaartje wat je meestuurde het beginpunt aan ???
Hej Lars de Wit,

Zoals ik hierboven al heb aangegeven, kijk op www.hitta.se
Typ de plaatsnaam die je zoekt in het vakje Var? en klik op Hitta! Hitta is Zweeds voor vinden. Zoiets als de Zweedse versie van Google Maps.

Hälsningar från Martin.
lars de wit schreef:Sala staat er wel op, dat is de eerste grote plaats volgens een kaartje wat ik van internet heb gehaald, van de Svenska Cykelsallskapet.
Sala ligt ongeveer halverwege je geplande route !! :wink:
Gustafs ligt even (15 km) voor Borlänge.
Vrienden,

Ik ben slechts op zoek naar het beginpunt van deze fietsroute, die plaatsjes kom ik dan onderweg wel tegen :wink:

Dus, wie kan mij helpen waar ik op genoemde route terecht kom ???

Ps in het nederlands als het kan, in het zweedse moet ik mij nog verdiepen :D
lars de wit schreef:Vrienden,

Ik ben slechts op zoek naar het beginpunt van deze fietsroute, die plaatsjes kom ik dan onderweg wel tegen :wink:

Dus, wie kan mij helpen waar ik op genoemde route terecht kom ???

Ps in het nederlands als het kan, in het zweedse moet ik mij nog verdiepen :D
Stuur mij dan de Zweedse tekst van je fietsroute. Ik wil wel voor je vertalen.
Hoi Martin,

Ik heb geen zweedse tekst van mijn beoogde route, ik weet slechts dat er een route is ( die loopt van Stockholm via Sala naar Gustafs ) zie
http://www.svenska-cykelsallskapet.se/i ... ledeng.pdf

En ben dus zoekende naar het begin van deze route in Stockholm ...
Sverigeleden is a network of roads and bicycle tracks, especially suited for cycle touring by foreign and Swedish tourists. It connects with major ferry lines for convenient bicycle transportation. The idea is to ride your bicycle in one direction and return by public transport. Circular trips are possible, also with one leg in Norway.

Ik zet m'n geld op het centraal station aldaar 8)
Michael W schreef:
Sverigeleden is a network of roads and bicycle tracks, especially suited for cycle touring by foreign and Swedish tourists. It connects with major ferry lines for convenient bicycle transportation. The idea is to ride your bicycle in one direction and return by public transport. Circular trips are possible, also with one leg in Norway.

Ik zet m'n geld op het centraal station aldaar 8)
Ik heb zojuist een e-mail in het Zweeds gestuurd aan Sverigeleden, waar het startpunt is van de fietsroute 18A in Stockholm. Hun antwoord zal ik hier later plaatsen, hoop ik!

Afbeelding

Je kan de Sverigeleden aan deze rode en groene bordjes herkennen. Hier vlakbij mijn huis in Sunnemo (Värmland). Maar deze bordjes zijn inmiddels verplaatst naar de Klarälvsbanan, 13 km westelijker.
Goed bezig heren,

Ik denk dat ik mijn geld op Michael zet maar wacht Martin ook af :)