Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jongerenweekend 2009! - Forum Wereldfietser

Jongerenweekend 2009!

Vrijdag 12 t/m zondag 14 juni vindt er weer een jongerenweekend plaats! De tocht zal vrijdag beginnen nabij Utrecht op camping Prinsenhof. Zaterdag volgen we de LF4 naar Ede, waar we op camping Beek en Hei bij Otterlo overnachten. Vervolgens zetten we zondag onze tocht voort over de Veluwe met als eindpunt station Zwolle.
Het weekend is speciaal bedoeld voor enthousiaste fietsers t/m 25 jaar, en wordt dit jaar voor de derde keer georganiseerd.
Aanmelden kan via dit forumtopic, of door een mailtje te sturen naar jaronbaanders@hotmail.com of ismieke@hotmail.com.

Hopelijk tot dan!
Dat klinkt leuk, ik wil wel mee.
Gezellig! Je staat op de lijst.
He Jaron en Mieke,

Ik zou wel graag mee gaan, maar ik zit dan zelf in Tjechie met
de WF. Als ik nie weg was geweest had ik zeker weer van de
partij geweest.
Spreek jullie snel weer.

Doei Gijs
Hey Gijs,

We hadden al zo'n vermoeden dat je dan in Tsjechië zou zitten... (A)
In ieder geval veel plezier daar. ;)

Mieke.
Hoeveel kost dit weekend? En hoe oud zijn de mensen die mee gaan?
Beste Plien,

Het weekend kost aan de organisatie niets. Een ieder wordt wel geacht voor zichzelf te zorgen en zelf de campings te betalen.
Wat de leeftijd betreft, ikzelf ben 20 jaar, Mieke ook, of een jaartje jonger. Kurk is voor mij nieuw, dus ik heb geen idee van zijn/haar leeftijd... Wellicht wil hij/zij die zelf even posten.
Ik hoop dat ik je voldoende geinformeerd heb/overgehaald heb om mee te gaan. Mocht je nog meer willen weten dan lees ik je posting of email wel.

M.v.g Jaron
Jammer dat ik net een paar jaartjes te oud ben, en dat ik een koolhydraten-loos (bijna dan) dieet volg deze maanden, maar anders was ik meegegaan :P (ik zie mezelf nog graag als jongere, haha)
Jaron schreef: Wat de leeftijd betreft, ikzelf ben 20 jaar, Mieke ook, of een jaartje jonger. Kurk is voor mij nieuw, dus ik heb geen idee van zijn/haar leeftijd... Wellicht wil hij/zij die zelf even posten.

Ik ben in april net 22 geworden 8) edit: 'hij' ;)
Ook ik wil me wel aanmelden voor deze trip, weet alleen nog niet of ik kan.
Defenitief antwoord weet ik de 25ste. Dan stuur ik tegen die tijd wel een mailtje.

m, 23 j en een verse wereldfietser.
Te vroeg gejuichd, kan mijn afspraken toch niet verzetten.
Volgend(e) keer/jaar beter.

Veel plezier
Voor iedereen die mee gaat op het jongerenweekend:
we verzamelen vrijdagavond rond een uur of 8 op camping Prinsenhof in Odijk (nabij Utrecht).
(http://www.campingprinsenhof.nl)

Tot dan! :D
Hey,

Het jongerenweekend was weer erg gezellig!
Voor de foto´s : http://cid-31c154f58a89881a.skydrive.li ... ?ct=photos

Mieke.
he jongeren,

Ik vond het heel jammer dat ik
er niet bij kon zijn.
Ik ben met Jim van de WF
naar tsjechie geweest. Dat was ook heel
gezellig.
Volgendjaar probeer ik er uiteraard bij te zijn.

Doei Gijs
zo te zien een erg tof weekend, dit jaar had ik tentamens om voor te bereiden, maar volgend jaar ben ik op stage. Misschien dat ik dan mee kan, (verlofdagen en uren:P) lijkt me wel tof om een keer te doen.

Dus misschien tot volgend jaar!:D
Hallo allemaal,

Ik werd een paar dagen gelden benaderd door Gijs Loning van Op Pad. Hij stuurde een mailtje naar aanleiding van het verslag van het jongerenweekend van de wereldfietser, dat op de website staat. Hierin vroeg hij of wij jongeren er misschien interesse in hebben om budget trekkingbikes te testen voor het outdoortijdschrift Op Pad (ik denk dat iedereen dit tijdschrift wel kent). De test beslaat één dag en zal plaatsvinden in Gelderland, op maandag 13 juli.
Wie van jullie heeft zin/tijd om hieraan mee te werken? Het lijkt me erg leuk om met een groepje jongeren heen te gaan. :)

Mieke.