Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: Dealer Pearl Izumi fietsschoenen in NL - Forum Wereldfietser

Gezocht: Dealer Pearl Izumi fietsschoenen in NL

Hallo,

Kan iemand mij helpen aan een adres van een winkel waar ik fietschoenen van Pearl Izumi kan passen/kopen of anders een adres in Europa waar deze online gekocht kunnen worden (of USA met geen schrikbarend hoge verzendkosten)?

Groetjes, Janneke
Janneke schreef:Hallo,

Kan iemand mij helpen aan een adres van een winkel waar ik fietschoenen van Pearl Izumi kan passen/kopen of anders een adres in Europa waar deze online gekocht kunnen worden (of USA met geen schrikbarend hoge verzendkosten)?

Groetjes, Janneke
Er staat een dealer locator op de pearl izumi site. Als je een groningse postcode invoert krijg je alle dealers in Nederland (en een paar in Kopenhagen ;) )
Hey,
Ik had inderdaad al gezocht op locatie amsterdam, maar dan krijg ik er twee, met nabellen blijken ze helemaal geen schoenen in het assortiment te hebben. Geheel NL was me nog niet gelukt, dus dat ga ik nu maar even proberen!

Tnx!
Een tijdje geleden was ik ook op zoek naar Pearl Izumi dealers. Met name een webwinkel.
In Zuid Holland zit er ook een, maar wat daar de voorraad is..?
Jammer dat Pearl Izumi niet wat meer verkocht wordt in Nederland....lekkere moie fleurige kleding ipv het standaard lelijke zwart.
Blanche schreef:(...) ....lekkere moie fleurige kleding ipv het standaard lelijke zwart.
Stuur eens een plaatje dan. :lol: Ik ken ze niet.
Via deze site kan je een dealer vinden. Er is er zelfs een bij mij in Zwolle..... :wink: . Ik zal meer eens gaan kijken, want op de site zien ze er niet superspeciaal uit . Maar ja, over smaak valt niet te twisten. :roll: :wink:

http://www.pearlizumi-eu.com/dealer_loc ... anguage=en
:lol:
Tnx voor de tip: vet goede webwinkel! Staat nu boven aan m'n favorietenlijstje!
Iris-in-Zwolle schreef:over smaak valt niet te twisten.
Volgens mij wordt daar nu juist het meest over getwist... :roll: