Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Noorwegen Aug-Sept09 - Forum Wereldfietser

Noorwegen Aug-Sept09

In Augustus is het weer zover. Ik vertrek weer een op een fietsreis van langer als een maand. Deze keer een maand vrijheid in het Zuiden van Noorwegen.

Niet enkel een fietsvakantie. De wandelschoenen en rugzak krijgen een stekje op mijn bagagedrager. Noorwegen zonder een meerdaags wandeltochtje is toch echt wel zonde!

Fotograferen staat als nummer 1 op de reisplanning. Dus geduld als ik daarmee bezig ben kan wel nodig zijn. Voor de rest laat ik me leiden door allerhande factoren. Een vaste route is er niet echt.

Omdat ik een maximum reistijd uit mijn budget wil halen, zal vrij kamperen eerder regel zijn als uitzondering. Op de te plannen momenten ga ik misschien ook wel wat coachsurfen. (coachsurfing.com)

Ik heb 6 weken, tot een stuk in September. Ik met de boot vanuit Gent naar Brevik in het begin van Augustus.

Wie een stukje wilt meefietsen, kan dat. Of als je er toevallig ook gaat fietsen, kunnen we een stukje tezamen gaan. Of je nu man of vrouw bent, doet er niet toe. Mijn fietsconditie ook niet echt omdat ik nogal gemakkelijk mijn tempo aanpas om wat meer rond mij heen te kunnen kijken. Ik vind wel dat het doorzettingsvermogen wel wat getest wordt op een fietsreis. Daar moet je mee leren leven.

Ik ben nog maar 21, dus een Reisgenot(e) van onder de 30 zou ik wel het fijnste vinden.
Veel plezier daar.
Noorwegen is het mooiste land dat ik ooit bezocht heb.

Hoe doe je dat met die boot vanuit Gent ?
Daar ben ik wel benieuwd naar.

Groeten,
Op de te plannen momenten ga ik misschien ook wel wat coachsurfen.
8)
50er schreef:
Op de te plannen momenten ga ik misschien ook wel wat coachsurfen.
8)
Op je personal trainer... :?: :wink: :) :D :lol:

Voor de goede orde: http://www.couchsurfing.com/