Goede kaart kopen, witte weggetjes uitzoeken en van de kust en grote plaatsen wegblijven.
Leon
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Leon schreef:Goede kaart kopen, witte weggetjes uitzoeken en van de kust en grote plaatsen wegblijven.
Leon
Bedankt voor je reactie. Heb je zelf gefietst in dit gebied? Ik ben nog benieuwd hoe je de ''kasseien'' weggetjes kunt vermijden en mogelijk op de kaart kunt herkennen. Verder wilden we voor het eerst de tent thuis laten: in Spanje schijnt dat prima te kunnen en kom je altijd wel onder dak, maar van Noord Portugal weet ik dat niet.
Vanaf de plek waar de Douro Portugal binnenkomt (ruim) ten noorden daarvan tot de luchthaven van Porto. Het wordt drukker richting kust.Stella schreef:Bedankt voor je reactie. Heb je zelf gefietst in dit gebied? Ik ben nog benieuwd hoe je de ''kasseien'' weggetjes kunt vermijden en mogelijk op de kaart kunt herkennen. Verder wilden we voor het eerst de tent thuis laten: in Spanje schijnt dat prima te kunnen en kom je altijd wel onder dak, maar van Noord Portugal weet ik dat niet.