Wat voor een type doel bedoel je?
Aantal km's, hoeveelheid plezier, aantal passen, rust?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Hou je van:robrijen schreef:Ik wil inderdaad vanuit huis (Rijen) vertrekken en heb 6 dagen om via een leuke bestemming (mijn doel) weer thuis terug te komen.
100 km per dag. Iemand een idee wat een leuk ritje zou kunnen zijn?
Beste,robrijen schreef:Hoi,
Ik wil inderdaad vanuit huis (Rijen) vertrekken en heb 6 dagen om via een leuke bestemming (mijn doel) weer thuis terug te komen.
100 km per dag.
Iemand een idee wat een leuk ritje zou kunnen zijn?
http://fietsroutes.startpagina.nlrobrijen schreef:...waar zijn de uitgestippelde routes hiervoor....wie helpt me?
robrijen schreef:Hoi.
Wat voor doel kan je stellen als je 6 dagen kan gaan fietsen??
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen of ideeen.
Groetjes, Rob.
Nog een mogelijk antwoord:robrijen schreef:Hoi.
Wat voor doel kan je stellen als je 6 dagen kan gaan fietsen??
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen of ideeen.
Groetjes, Rob.
Nog makkelijker: met een dalurenkaart kost treinen in Nederland geen drol, dus skip die bocht halverwege, rij gewoon door tot je de trein terug moet pakken om weer op je werk te verschijnenLeon schreef:Nog een mogelijk antwoord:
Ga van start in een richting waarin je zin hebt. Fiets elke dag zoveel of zo weinig als je wilt. Omwegen zijn irrelevant. Zoek vanaf een uur of vier waar je ongeveer gaat overnachten. Kijk op de derde dag of je al een bocht moet maken om richting huis te gaan. En eet genoeg appeltaart.
Leon
Hallo Blache,Blanche schreef:Nou alsjeblieft Rob, suggesties zat!
We zijn benieuwd welk doel je nu uiteindelijk kiest.
Laat je het ook even weten hier?
Fiets ze!
Dat is een erg mooi route ....."The beautiful Northumberland landscape", Alnwick castle (deel I harry potter), Bamborough castle, Holy island voor een flesje mead (als de causeway open is) een biertje doen in Berwick, en veel mooi plaatsjes. In deze streek heb ik leren lopen en snel daarna fietsen, bier drinken is op wat later leeftijd gekomenMartin E. van Doornik schreef:Zes dagen fietsen? Met de boot naar Newcastle en dan fietsen door het prachtige landschap naar Edinburgh (160 km), per trein terug naar Newcastle en weer naar huis varen.... Het is een van de ideeën die in mijn hoofd spelen.