Additionally, paste this code immediately after the opening tag: standaard kathmandu - Forum Wereldfietser

standaard kathmandu

hallo,
De standaard van mijn Gazelle Kathmandu is gesneuveld (komt blijkbaar vaker voor) Wie heeft een goede oplossing, past bv de esge pletcher.
Is een 'dubbelpoot'onder het bracket wellicht beter en vormt de grote afstand van de grond tot onderkant bracket/liggende buis een probleem.
alvast bedankt
jan
jdoo schreef:hallo,
De standaard van mijn Gazelle Kathmandu is gesneuveld (komt blijkbaar vaker voor) Wie heeft een goede oplossing, past bv de esge pletcher.
Is een 'dubbelpoot'onder het bracket wellicht beter en vormt de grote afstand van de grond tot onderkant bracket/liggende buis een probleem.
alvast bedankt
jan
Van het merk Pletscher past de bekende Multi bijna altijd en je fiets blijft er goed mee rechtop, ook met veel bagage waaronder volle voortassen. Je koopt zo'n ding natuurlijk wel bij de goede fietsenman (m/v) onder de voorwaarde dat het monteren lukt. Bij heel korte achtervorken en grote voeten komt het voor dat je met de hak de standaard gaat raken. Bij een van mijn fietsen is de achtervork 42,5 cm (hart trapas - hart achteras) en is het fietsen met sandalen maat 45 irritant. Met wielrenschoenen gaat het net goed.
Met de dubbele poort onder de bracket staat de fiets lang niet zo gemakkelijk op elke ondergrond vast. Een reisgenoot van mij zag ik het twee weken lang zo'n 5x per dag doen :(
Groet,
Leon