Additionally, paste this code immediately after the opening tag: verpakken van Hydr. remmen - Forum Wereldfietser

verpakken van Hydr. remmen

Goede dag ,
ik heb de fiets en vliegtuig , verpakking etc doorgespit maar heb over dit onderwerp niets kunnen vinden , vandaar.
Ik heb een fiets vv. van Magura HS 33 hydr.remmen . Hoe kan ik die het beste verpakken voor transport met het vliegtuig , zodat men de remleidingen niet lostrekt en hoe voorkom ik het knikken van de leidingen ?? Mijn fiets gaat in een fietshoes .
grt Bert
Ik tape de leidingen altijd dicht tegen mijn stuur aan zodat als de doos opengaat niemand ze als handvaten kan gebruiken. Hieromheen draai ik wat bubbeltjesplastic. Wel moet ik mijn stuur altijd uit mijn frame halen om de fiets in een kleinere doos te laten passen.
Zorg dat er nergens spanning opstaat!

Goede vlucht!

Blanche
berth schreef:Goede dag ,
ik heb de fiets en vliegtuig , verpakking etc doorgespit maar heb over dit onderwerp niets kunnen vinden , vandaar.
Ik heb een fiets vv. van Magura HS 33 hydr.remmen . Hoe kan ik die het beste verpakken voor transport met het vliegtuig , zodat men de remleidingen niet lostrekt en hoe voorkom ik het knikken van de leidingen ?? Mijn fiets gaat in een fietshoes .
grt Bert
Voor een idee hoe je je fiets in kan pakken:
http://www.vimeo.com/2943790

Net zoals Blanche, bellenplastic om het stuur.

Groeten,

John.