Nee, ik heb daar geen last van en ik kijk regelmatig naar de site met vier verschillende computers.
Ronald
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:ok, als het weer gebeurt zal ik het doen, tot op heden maar 1x gehad, even afwachten of het weer gebeurt.HansvanderVeeke schreef:Geen last.whave schreef:Vanmiddag had ik het heel even, na het aanmelden was het weer goed.
Misschien kun je een PrintScrn maken en hier posten om te laten zien wat je bedoelt?
Wouw, dat is een goeie Arnob, dat wist ik niet. Ik wilde niet klagen maar ik had toch soms wat moeite met die kleine lichtgrijze letters op die gele achtergrond. Nu kan ik alles wat groter makenarnob schreef:Je kunt overigens de lettergrootte op je scherm zelf beïnvloeden door het indukken van de Ctrl-toets in combinatie met het muiswieltje naar boven (groter) of naar beneden (kleiner) te rollen.
Goed ingeschat. FF staat hier op automatisch alles weggooien na afsluiten programma. Dus altijd verse data en koekjesJarno schreef:Je zou je browser cache eens kunnen legen. Het kan natuurlijk zijn dat de WF site kortstondig problemen had en dat daardoor bepaalde bestanden (stylesheet bijvoorbeeld) verkeerd stonden in je cache.
Al denk ik dat je dit al wel hebt geprobeerd.