Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lettergrootte - Forum Wereldfietser

Lettergrootte

Sinds een week heb ik regelmatig problemen met de lettergrootte op dit forum. Soms zijn ze veel groter dan anders. Ctrl-0 helpt dan niet. Bij andere websites heb ik er geen last van. Heb ik nu een probleem met mijn computer of hebben anderen er ook last van?
Leon
Nee, ik heb daar geen last van en ik kijk regelmatig naar de site met vier verschillende computers.

Ronald
Hier ook geen problemen, op het werk ook niet.
No problems here, Leon,

jim
Vanmiddag had ik het heel even, na het aanmelden was het weer goed.
Heb het ook gehad.
Wim
Ik niet :wink:
whave schreef:Vanmiddag had ik het heel even, na het aanmelden was het weer goed.
Geen last.

Misschien kun je een PrintScrn maken en hier posten om te laten zien wat je bedoelt?
GEEN PROBLEMEN MEE, PROBEER EENS CTRL +

In Google Chrome heb ik het ook gehad, toen bleek dat dat steeds gebeurde na het bekijken van een .pdf waarbij ik had zitten zoomen met CTRL - .... Dus misschien heb je hier wat aan.

Wouter
Eerlijk gezegd ken ik dit probleem ook niet. Wat me nog wel eens gebeurt is dat bepaalde karakters van toets lijken te zijn gewisseld. Wat dan helpt is je Windows taalinstelling, die meestal in die balk onderin je scherm te vinden is, wijzigen van NL naar EN (of andersom) en dan weer terugwijzigen. Probeer dat eens. En een keertje op F5 drukken kan ook nooit kwaad.
HansvanderVeeke schreef:
whave schreef:Vanmiddag had ik het heel even, na het aanmelden was het weer goed.
Geen last.

Misschien kun je een PrintScrn maken en hier posten om te laten zien wat je bedoelt?
ok, als het weer gebeurt zal ik het doen, tot op heden maar 1x gehad, even afwachten of het weer gebeurt.
Niet in IE6, IE7, FF, Safari, Opera.......
Je kunt overigens de lettergrootte op je scherm zelf beïnvloeden door het indukken van de Ctrl-toets in combinatie met het muiswieltje naar boven (groter) of naar beneden (kleiner) te rollen.
Aha, Arno, da's een goeie!
Dat scheelt een extra bril voor de pc... 8)
arnob schreef:Je kunt overigens de lettergrootte op je scherm zelf beïnvloeden door het indukken van de Ctrl-toets in combinatie met het muiswieltje naar boven (groter) of naar beneden (kleiner) te rollen.
Wouw, dat is een goeie Arnob, dat wist ik niet. Ik wilde niet klagen maar ik had toch soms wat moeite met die kleine lichtgrijze letters op die gele achtergrond. Nu kan ik alles wat groter maken
arnob schreef:Je kunt overigens de lettergrootte op je scherm zelf beïnvloeden door het indukken van de Ctrl-toets in combinatie met het muiswieltje naar boven (groter) of naar beneden (kleiner) te rollen.

Of CMD icm + of - op een Mac....
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb er al minder last van :lol:
Het lijkt of ik af en toe een site bezocht heb die met mijn lettertype-instellingen van Firefox (extra-opties-inhoud-geavanceerd) gerommeld heeft. Dat van Ctrl-+en - wist ik natuurlijk al; ik schreeef immers dat Ctrl-0 niet hielp. Hetis natuurlijk wel leuk dat anderen deze toetsen nu ook ontdekt hebben :D
Groetjes,
Leon
Je zou je browser cache eens kunnen legen. Het kan natuurlijk zijn dat de WF site kortstondig problemen had en dat daardoor bepaalde bestanden (stylesheet bijvoorbeeld) verkeerd stonden in je cache.
Al denk ik dat je dit al wel hebt geprobeerd.
Jarno schreef:Je zou je browser cache eens kunnen legen. Het kan natuurlijk zijn dat de WF site kortstondig problemen had en dat daardoor bepaalde bestanden (stylesheet bijvoorbeeld) verkeerd stonden in je cache.
Al denk ik dat je dit al wel hebt geprobeerd.
Goed ingeschat. FF staat hier op automatisch alles weggooien na afsluiten programma. Dus altijd verse data en koekjes :D
Leon