Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen met een grote groep `Bikepackers` - Forum Wereldfietser

Fietsen met een grote groep `Bikepackers`

Hallo iedereen

Ik ben (25) afgelopenzomer niet op de fiets gestapt en dat heb ik geweten. :(
De zomer daarvoor nog met 2 vrienden van mexico/cancun naar pannama stad gefietst in 7 weken, daarvoor over de alpen naar roemenie, en in de VS van new/york naar miami gepedeld in 6 weken

Nu heb ik een droom :idea: ! Ik heb een droom van de paden ! paden vol met vakantiefietsers! Alemaal even gelukkig en de sfeer die er heerst is eigenlijk veel te goed. Er worden kampen opgezet, muziek gespeeld, lkkr gekookt, gegeten en gedronken en gelachen :D . Hmm.. oke sfeer geschetst.

Hoe dit tot stand gebracht moet worden is een goede vraag? Ik denk dat het meschien zo simpel moet zijn dat er een meetingpoint word afgesproken ergens in een hostel op een bepaalde datum ofzo. iedereen die mee fietst waar dan ook naartoe kan dan komen. Ik ben zelf altijd op de bonefooi op pad gegaan! geen plan geen iedee? maar gewoon gaan. :D (wel weer terug komen)

Hhhmm.. nou tot zo ver!

Wie ziet dit ook wel peddelen en wil me helpen dit op poten te zetten ! :)
of was het maar een droom :cry:

word vervolgt!
Maar wat is nu precies je vraag?
Vincent Schol schreef:Maar wat is nu precies je vraag?
Vincent dit is geen vraag maar een droom :wink:
Bikepacker schreef:'Er worden kampen opgezet, muziek gespeeld, lkkr gekookt, gegeten en gedronken en gelachen :D . Hmm.. oke sfeer geschetst.'

Dit lijkt wel erg veel op de wereldfiets-weekenden. Ik zou zeggen kom naar het paasweekend Bikepacker (is dat je echte naam?)
Klopt helemaal......die droom is meer dan 10 jaar geleden al uitgekomen :lol:. Bikepacker, je bent van harte welkom om mee te doen...
Dat paasweekend lijkt me wel een leuke treffer!
Ik ben alleen wel zeer benieuwd naar het publiek, ben bang dat er niet zoveel jonge fietsers zich melden op zo´n dag als deze.
Meschien zit ik er wel helemaal naast met m´n fietsvakantiefilosofie, en doe ik er goed aan wel te gaan !

Ik denk dat ik vanaf daar maar...... :wink:

Groeten Lars :)
bikepacker schreef: ben bang dat er niet zoveel jonge fietsers zich melden op zo´n dag als deze.
Ik weet niet naar welke leeftijdcategorie je op zoek bent, maar tijdens deze tochten zijn er in het verleden mensen aanwezig geweest van alle leeftijden. Ik zou zeggen kom naar het weekend (want het is meer dan een dag) en trek je conclusie.
Ook kun je natuurlijk foto's bekijken van voorgaande weekenden door hierop te zoeken op het forum.
bikepacker schreef:Dat paasweekend lijkt me wel een leuke treffer!
Ik ben alleen wel zeer benieuwd naar het publiek, ben bang dat er niet zoveel jonge fietsers zich melden op zo´n dag als deze. Meschien zit ik er wel helemaal naast met m´n fietsvakantiefilosofie, en doe ik er goed aan wel te gaan ! Ik denk dat ik vanaf daar maar...... :wink: Groeten Lars :)
Degene die het organiseert is 29. En volgens mij kwamen er zeker nog wat mensen in deze leeftijd. En je zult zien dat alle anderen jong van geest zijn. :wink:

Tot op het paasweekend dan maar, Lars ?! 8)