Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsexpeditie Ladakh Himalaya voor goed doel - Forum Wereldfietser

fietsexpeditie Ladakh Himalaya voor goed doel

Van 4-31 juli vindt (bij voldoende deelname) een fietssponsorreis / - expeditie plaats in Ladakh. We fietsen van Dharamsala naar Leh. Dit is ongeveer 1000 km. Gelegenheid in Leh om de hoogste pas te fietsen.
In Dharamsala vertrekken we de dag na de verjaardag van HH Dalai Lama. Als we geluk hebben kunnen we onze fietsen nog laten inzegenen. Hoewel het een sponsorfietsreis is voor een goed doel is het niet verplicht voor fietsers om sponsors te zoeken. Iedereen kan mee. Kijk eens op mijn website www.nanonfietstvoortibet.nl
Als je belangstelling hebt svp even een reactie.
Het belooft een indrukwekkende :roll: tocht te worden.
Voor meer info bel me (045-5713829) of mail me (n.boulanger@hetnet.nl)
Het is zeker een indrukwekkende tocht! Dit deel van de Himalaya heeft enorm veel indruk op ons gemaakt en misschien kwam het meeste daarvan wel achteraf! ;)

We hebben destijds in een klein dorp (weet de naam niet meer) de Dalai Lama mogen zien, helaas was hij te moe om die dag nog de mensen toe te spreken. We waren er speciaal al een dag langer voor gebleven, maar jammergenoeg konden we niet nog een dag blijven..

Goed initiatief ook trouwens!

More Plains - Ladakh
Afbeelding