Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, 4 maart 2009. - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, 4 maart 2009.

Woensdagavond 4 maart fietsen we weer Rondje Amsterdam. Vertrek om 19.00 uur vanaf de Berlagebrug.

Iedere eerste woensdagavond fietsen we het 'Rondje Amsterdam'. We fietsen in een rustig tempo over fietspaden en auto-luwe wegen in Amsterdam en omgeving. De route ligt niet vast; je inbreng wordt gewaardeerd. Onderweg of na afloop drinken we i.h.a. gezellig nog wat samen. Tussen 21.00 en 22.00 uur zijn we weer terug.
Bedenk dat we in het donker fietsen, dus zorg voor goede verlichting en opvallende kleding.
Lees ook eens de berichten van de vorige Rondjes Amsterdam. Iedereen is van harte welkom. Aanmelden vooraf is niet nodig. Zorg dat je er bij bent.
De dagen lengen. Deze keer rijden we nog in het donker; volgende keer al weer goeddeels bij daglicht.
Zin in een sportief en gezellig avondje? Fiets dan mee, 4 maart 19.00 uur. Berlagebrug.
Koert.
Heb je al beter weer besteld?
Nog beter?
We hebben nog geen één avond gehad dat het weer te slecht was om te fietsen! Maar ik beloof je: op 4 maart is het zwoel lenteweer.
Koert.
Hoi Koert,

ik hoop dat ik kan komen, maar zeker weet ik het niet. De kans is groot dat ik te laat van mijn werk kom, er is morgen nogal een krappe bezetting.

Groetjes,
Frank
Net terug van een heerlijk avondrondje vanaf de Berlagebrug!
Met 4 Wereldfietsers hebben we ca. 45km afgelegd:

Berlagebrug - Amstelstation - Weespertrekvaart - Diemen - langs de Gaasp naar Driemond - Amsterdam-Rijnkanaal over - langs het kanaal naar Nigtevecht - langs de Vecht naar Weesp - Muiden - Over Diemen - achter de NUON centrale langs - Diemerzeedijk - Nesciobrug - ringvaart en terug naar de Berlagebrug.

Er was weinig wind, maar een paar druppels regen en een prima fietstemperatuur (zwoele lenteweer was het bijna!)

Fotos volgen ZSM (voor Blanche!)

Tot de eerste woensdag van april (01-04-2009) om 7 uur op de Berlagebrug!!

Jimbo
Ik heb de GPStrack van de gefietste route gelijk online gezet: http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=140605

Ik ben ook benieuwd naar de foto's, Ik wil ze graag bij de route plaatsen. Het was een mooie route. Het tempo was best pittig, maar de avondlucht heerlijk. Ik heb genoten en voel me nu helemaal rozig....wat zal ik lekker slapen!

Voor de fans: ook van het rondje van december is een GPStrack: http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=85977
Ha, Wereldfietsers,

Met pijn in het hart moest ik verstek laten gaan. Maar het was voor het goede doel: vergaderen met de organisatiecommissie van de Emma Lentetoer van 26 april as. Ook dat wordt een soort rondje Amsterdam. Fietsen jullie mee?
Volgend Rondje Amsterdam, woensdag 1 april ben ik er zeker ook weer bij.

Sportieve fietsgroet,
Koert.

http://adnet-werk.nl/emmawintertoer2.html
Ik ben erbij Koert! :D
Zowel op 01 als 26 april!

Kom op Wereldfietsers!
Wie gaat er nog meer mee met de 2e Emmatoer?

1. Koert
2. James
3.
4.
5.
Helaas, het werk was nog niet af. Volgende keer hopelijk dan maar.

Frank