Ik hoop dat je slaagt, toen ik de advertentie zag nadat Rian het plaatste, vond ik dat ook de gaafste fiets van alle aangeboden fietsen in deze thread.

Mooie kleur, stoer frame, voorvork is geweldig en een zeer goede Shimano groepset!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik hoop dat je slaagt, toen ik de advertentie zag nadat Rian het plaatste, vond ik dat ook de gaafste fiets van alle aangeboden fietsen in deze thread.
Een kleine fiets kun je ook niet onbeperkt groter makenRianGeenen schreef: ↑do 28 aug, 2025 09:39Als de fiets maar lekker zit. En daar kunnen ze bij Peerenboom wel bij meekijken. Maat en zit is persoonlijk, ik denk dat die 57 cm groot zat is. Een kleine fiets kan je 'groter' maken, stuur verder van je af en omhoog, zadel omhoog. Een grote fiets kan je niet onbeperkt kleiner maken.
Echt? Jeetje, dat wist ik niet...Storm schreef: ↑do 28 aug, 2025 10:53Een kleine fiets kun je ook niet onbeperkt groter makenRianGeenen schreef: ↑do 28 aug, 2025 09:39Als de fiets maar lekker zit. En daar kunnen ze bij Peerenboom wel bij meekijken. Maat en zit is persoonlijk, ik denk dat die 57 cm groot zat is. Een kleine fiets kan je 'groter' maken, stuur verder van je af en omhoog, zadel omhoog. Een grote fiets kan je niet onbeperkt kleiner maken.![]()
Klassiek voorbeeld van een open deur.RianGeenen schreef: ↑do 28 aug, 2025 11:00Echt? Jeetje, dat wist ik niet...