Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fool-proof fiets voor lange reis - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Fool-proof fiets voor lange reis

MaartenFtH schreef:
wo 27 aug, 2025 19:26
Ik heb een afspraak gemaakt om deze zaterdag te proberen.
Ik hoop dat je slaagt, toen ik de advertentie zag nadat Rian het plaatste, vond ik dat ook de gaafste fiets van alle aangeboden fietsen in deze thread. :)

Mooie kleur, stoer frame, voorvork is geweldig en een zeer goede Shimano groepset!
Als de fiets maar lekker zit. En daar kunnen ze bij Peerenboom wel bij meekijken. Maat en zit is persoonlijk, ik denk dat die 57 cm groot zat is. Een kleine fiets kan je 'groter' maken, stuur verder van je af en omhoog, zadel omhoog. Een grote fiets kan je niet onbeperkt kleiner maken.
RianGeenen schreef:
do 28 aug, 2025 09:39
Als de fiets maar lekker zit. En daar kunnen ze bij Peerenboom wel bij meekijken. Maat en zit is persoonlijk, ik denk dat die 57 cm groot zat is. Een kleine fiets kan je 'groter' maken, stuur verder van je af en omhoog, zadel omhoog. Een grote fiets kan je niet onbeperkt kleiner maken.
Een kleine fiets kun je ook niet onbeperkt groter maken ;)
Storm schreef:
do 28 aug, 2025 10:53
RianGeenen schreef:
Echt? Jeetje, dat wist ik niet...
Vandaar ook de smilie..
RianGeenen schreef:
do 28 aug, 2025 11:00
Storm schreef:
do 28 aug, 2025 10:53
RianGeenen schreef:
Een grote fiets kan je niet onbeperkt kleiner maken.
Echt? Jeetje, dat wist ik niet...
Klassiek voorbeeld van een open deur. :)

Afbeelding