[moderator]off-topic reactie verwijderd. Discussiëren over de uitslag van de Amerikaanse verkiezingen kunnen in een apart topic in Achtergrond
Het onderwerp is hier Kick-starter projecten. Daar bij blijven svp
[\moderator]
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ziet er veelbelovend uit, ik draag meestal alleen een helm langs drukke wegen. De rest van de tijd is het vooral een onding. Dit zou ideaal zijn.daulagari schreef:Niet op kickstarter o.i.d. en wéér een fietshelm maar wel vernieuwd vind ik: Papieren plooibare fietshelm
Uit het artikel: "Hij zal minder dan 5 euro kosten."_Peter_ schreef:Als je je helm dan na een dag fietsen in de warmte of met enige intensiteit weg kan gooien omdat ze kletsnat is wordt het een dure grap.
Dan wordt weer een zomer als de afgelopen zomer inderdaad een dure grap.daulagari schreef:Uit het artikel: "Hij zal minder dan 5 euro kosten."_Peter_ schreef:Als je je helm dan na een dag fietsen in de warmte of met enige intensiteit weg kan gooien omdat ze kletsnat is wordt het een dure grap.
Dit maak ik niet op van hun site. Alleen al in de eerste zin staat "Give your bike an electric boost!".daulagari schreef:Om op het punt van Peter_K en Leon terug te komen, nee geduwd worden en het het ding moeten bedienen met knopjes o.i.d aan het stuur lijkt me niets maar waarom niet, net zoals gewone elektrische fietsen een kracht/trapsensor; die zou ervoor moeten zorgen dat de kracht over de aansluitstang nul of lichtjes negatief blijft.
Maar daar kan je wel 35 km/u mee_Peter_ schreef:+/- €1250,- voor een single-speed?
Tja vouwfietsen zijn nu eenmaal vrij duur... (zeker als ze gebouwd worden in de EU )_Peter_ schreef:+/- €1250,- voor een single-speed? zijn ze gek geworden?