En, hij gaat in de blender (met dank aan Marten Gerritsen): http://www.youtube.com/watch?v=lAl28d6t ... r_embedded#!
Wim
Wim
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Klopt, maar dat is de vanaf prijs en dat is de kleinste (16 Gb, geen 3G).Robertjan schreef:Hans, de iPad is € 499 en geen € 600.
Het is geen image tank. Voor diegenen die dit willen aansluiten, is er de Camera Connection Kit. Als je wilt, kan het dus wel.hwhaan schreef:De iPad doet er nog een schepje bovenop[...] Zo kun je de usb aansluiting echt alleen gebruiken om 'm aan te sluiten aan een pc of laptop. Even een kaartlezer of je fototoestel zelf er op aansluiten om je schietwerk veilig(er) te stellen voor rampen is er dus niet bij.
Velen hebben een gewone SIM-kaart verknipt tot micro-SIM.hwhaan schreef:Ook wat betreft internet is het niet alles, WiFi is er niet altijd en overal, iig minder dan gsm/3g, maar daar betaal je meteen €100 extra voor Nog afgezien van het extra dataplan dat je nodig hebt. Ja extra, want vergeet het maar dat de sim uit je mobieltje in de iPad past want apple gebruikt uiteraard een afwijkend formaat sim.
Eens.hwhaan schreef:Pas dus een beetje op met de aanschaf van een apparaat met conventionele HDD. Ja ik weet het, de opslagcapaciteit is verleidelijk, maar met een felle tik kan het allemaal weg zijn. Dan is een schokbestendige 32GB SSD lang zo gek nog niet.
Halve of hele sim, als je niet voor de 3G versie gaat, kan er geen sim in. Dus voor die mogelijkheid betaal je altijd €100 extra.Robertjan schreef:hwhaan schreef:Velen hebben een gewone SIM-kaart verknipt tot micro-SIM.hwhaan schreef:Ook wat betreft internet is het niet alles, WiFi is er niet altijd en overal, iig minder dan gsm/3g, maar daar betaal je meteen €100 extra voor Nog afgezien van het extra dataplan dat je nodig hebt. Ja extra, want vergeet het maar dat de sim uit je mobieltje in de iPad past want apple gebruikt uiteraard een afwijkend formaat sim.
Ok dan zijn mijn vragen: wat weegt het- en wat kost het extra.Robertjan schreef:Het is geen image tank. Voor diegenen die dit willen aansluiten, is er de Camera Connection Kit. Als je wilt, kan het dus wel.hwhaan schreef:De iPad doet er nog een schepje bovenop[...] Zo kun je de usb aansluiting echt alleen gebruiken om 'm aan te sluiten aan een pc of laptop. Even een kaartlezer of je fototoestel zelf er op aansluiten om je schietwerk veilig(er) te stellen voor rampen is er dus niet bij.
maar die past dan weer niet terug in je mobieltje zonder weer ingewikkelde kunstgrepen uit te voeren. Even voor de duidelijkheid, we hebben het over onderweg gebruiken, en ik neem aan dat je je mobieltje dan ook bij je hebt om ook te kunnen gebruiken zonder drie keer per dag de zaak om te moeten bouwenRobertjan schreef:Velen hebben een gewone SIM-kaart verknipt tot micro-SIM.hwhaan schreef:Ook wat betreft internet is het niet alles, WiFi is er niet altijd en overal, iig minder dan gsm/3g, maar daar betaal je meteen €100 extra voor Nog afgezien van het extra dataplan dat je nodig hebt. Ja extra, want vergeet het maar dat de sim uit je mobieltje in de iPad past want apple gebruikt uiteraard een afwijkend formaat sim.
Zoek zelf even lekker. Op de site van Apple bijvoorbeeld.hwhaan schreef:Ok dan zijn mijn vragen: wat weegt het- en wat kost het extra.
3G nodig voor een wereldfietser? Laat me niet lachen.hwhaan schreef:Ook wat betreft internet is het niet alles, WiFi is er niet altijd en overal, iig minder dan gsm/3g, maar daar betaal je meteen €100 extra voor Nog afgezien van het extra dataplan dat je nodig hebt. Ja extra, want vergeet het maar dat de sim uit je mobieltje in de iPad past want apple gebruikt uiteraard een afwijkend formaat sim. [...] maar die past dan weer niet terug in je mobieltje zonder weer ingewikkelde kunstgrepen uit te voeren.
Ik neem aan dat vrijwel geen enkele wereldfietser onderweg een mobieltje nodig heeft. Bereik is er i.h.a. toch niet.hwhaan schreef:Even voor de duidelijkheid, we hebben het over onderweg gebruiken, en ik neem aan dat je je mobieltje dan ook bij je hebt om ook te kunnen gebruiken zonder drie keer per dag de zaak om te moeten bouwen
Een mooie definitie van "wereldfietser": iemand die met name op plekken fietst waar geen mobiel bereik is. Zo scheid je de schapen wel van de bokken.Robertjan schreef:Ik neem aan dat vrijwel geen enkele wereldfietser onderweg een mobieltje nodig heeft. Bereik is er i.h.a. toch niet.
Al naar gekeken... Van wat me nog bijstaat:HansvanderVeeke schreef:Deze combinatie kwam ik ook nog tegen. Heb me er nog niet in verdiept maar zo op het eerste gezicht ziet het er wel leuk uit. Een combinatie van e-book en internet machine.
klopt bijna helemaal. Echter, met de nieuwste software op mijn N97 ietsje anders:Kogaatje schreef:@harry,
Ik heb zelf Garmin MobileXT op mijn Nokia draaien (1 keer aanschaffen, het wordt nu alleen niet meer door Garmin geleverd, via Ebay kun je er wellicht nog aankomen) en daar kun je wel GPX bestanden gebruiken.
GPX bestanden in OVI-maps kan wel maar je moet er wel een aantal stappen voor doorlopen, zie deze link of google eens op 'ovi maps gpx':
http://forums.wireless.att.com/cng/boar ... d.id=57176
Sjoerd