Ik heb dat ook wel eens met een restje boter. Te weinig om nog weer te bewaren, dus smeer je dat ook maar op je boterham.
Het resultaat is niet altijd wat je ervan hoopt.
Met belijningsverf werkt het blijkbaar net zo.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb dat ook wel eens met een restje boter. Te weinig om nog weer te bewaren, dus smeer je dat ook maar op je boterham.
Je kan het ook positief zien, de verfploeg kwam, er stonden nog geen paaltjes en volgde de tekening. Toen kwam de paaltjesploeg en die dacht na, plaatsje direct bij de kruising/afslag is niet handig. Bij de kruising/afslag moet je op het andere verkeer letten dus geen slecht idee om de paaltjes ~15 meter van de kruising/afslag te zetten.
Waarschijnlijk zijn de blokken een relict uit de coronatijd want toen (als ik zo op foto's zie) lagen nieuwe blokken over de volle breedte van de weg op elkaar gestapeld (dan heb je idd gewoon weer een nieuwe Westwall). Ze laten ze blijkbaar liggen voor het geval dat er weer een volledige blokkade moet komen maar weten nu steeds niet wat ze er mee aan moeten.
Dat doe jij nu.Speeder300 schreef: ↑do 01 dec, 2022 13:51Merk ik nu op dat jij bij taalfouten direct een link legt met dames?