Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Technische Universiteit, dus ik denk dat Bouwkunde daar een experiment heeft gedaan met het creëren van onzichtbare windtunnels. Was het op een campus voor Geesteswetenschappen geweest, dan had ik het gehouden op een onderzoek naar de bereidheid tot het opvolgen van niet bestaande verkeersregels.Grandonneur schreef: ↑zo 11 sep, 2022 16:34Huh? Campus van Delft waar ik daarstraks lang ree.
Wie het weet mag het zeggen.
Wibautstraat in Amsterdam tussen Weesperplein en Maupoleum kent een dergelijk effect.Carl schreef: ↑zo 11 sep, 2022 20:01Technische Universiteit, dus ik denk dat Bouwkunde daar een experiment heeft gedaan met het creëren van onzichtbare windtunnels. Was het op een campus voor Geesteswetenschappen geweest, dan had ik het gehouden op een onderzoek naar de bereidheid tot het opvolgen van niet bestaande verkeersregels.Grandonneur schreef: ↑zo 11 sep, 2022 16:34Huh? Campus van Delft waar ik daarstraks lang ree.
Wie het weet mag het zeggen.
Carl
Dat stuk heet Weesperstraat. (Zelf was ik 10 jaar lang een regelmatige bezoeker van het inmiddels afgebroken Maupoleum ).
Het Maupoleum heb ik ook nog gekend, maar pas kort na mijn Amsterdamse schooljaren (1954-'69). Die stond achter de Mozes- en Aäronkerk. Inderdaad een afgrijselijk lelijk gebouw. Tijdens de bouw van dat Maupoleum zag ik Brigitte Bardot nog erlangs lopen....keesswart schreef: ↑zo 11 sep, 2022 23:04Dat stuk heet Weesperstraat. (Zelf was ik 10 jaar lang een regelmatige bezoeker van het inmiddels afgebroken Maupoleum ).