Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik moest een paar weken terug in het ziekenhuis een formulier invullen als contactpersoon voor iemand. Bij “geslacht” kon je kiezen uit “man”, “vrouw”, of “anders”.
Jawel. Heb er zelf niet op gefietst maar toen ik dwars door Amerika fietste (7.500 km) zat er een Australiër in de groep met een Moulton. Zijn exemplaar was voorzien van een Rohloff. Na afloop van deze tocht vloog hij door naar Parijs om nog even met zijn vrouw, ook op een Moulton, een fietsvakantie te houden.
Klopt. Ik had er overigens al meer gezien daar in de buurt, en heb, eerlijk gezegd, niet de directe relatie gelegd met het kunstwerk.Leon schreef: ↑di 15 feb, 2022 22:46Was dit bij Fietsen Door de Bomen?
https://www.hechtel-eksel.be/fietsen-door-de-bomen
Voor zover ik weet was er een monkapjesplicht in de buitenruimte, behalve tijdens sport / beweging (ook in BE?)willem.m schreef: ↑di 15 feb, 2022 20:23Dat had ik ook al bedacht, Leon. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat er in Belgisch Limburg of voor mijn part het Nederlandstalige deel van Limburg an der Lahn een mondkapjesplicht geldt voor stilstaande fietsers. Dat zou toch wel heel zot zijn (en een aandenken waard!). Vandaar mijn vraag.