Jij interpreteert de vraag, waarschijnlijk juist. Ik beantwoord hem slechts, zonder interpretatie. Het was een grapje…

Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Jij interpreteert de vraag, waarschijnlijk juist. Ik beantwoord hem slechts, zonder interpretatie. Het was een grapje…
Beetje off-topic. Maar het is i.v.m. de tunnel die daar gebouwd wordt, dus onder de Rotte door.spoorzoeker schreef: ↑vr 26 nov, 2021 21:16Een en ander vanwege de aanleg van een brug voor het werkverkeer doende met de aanleg van de A13/A16.
De druipende letters.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 07 dec, 2021 16:46Ik zie niet wat er grappig aan is, die weg ligt ten oosten van Haaksbergen tussen de Haaksbergenstraat (naast de N18) en Broekheurnerweg bij camping 't Hazenbos.
Uitgelopen plaklijm? Sommige letters zijn vervormd.Poppink schreef: ↑di 07 dec, 2021 17:03De druipende letters.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 07 dec, 2021 16:46Ik zie niet wat er grappig aan is, die weg ligt ten oosten van Haaksbergen tussen de Haaksbergenstraat (naast de N18) en Broekheurnerweg bij camping 't Hazenbos.
Dat is een ander draadje Martin