Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 310 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

36042 berichten
Deze in Schruns lijkt er op
Afbeelding
Ja inderdaad! Maar waar is het?
Yep! Hoe heb je het geraden?
willem.m schreef:
do 14 feb, 2019 21:07
Yep! Hoe heb je het geraden?
Ik gokte dat die vlakbij een ander Raad plaatje van jou waar je onlangs tijdens de wintersport was :wink:
We hebben er in 2013 gekampeerd maar ik kan me de kerk niet meer herinneren.

Hier de volgende:
foto.jpg
En dat is 'm ook! :wink:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geografis ... _Nederland
De volgende is voor jou avic
000 - 1 (1).jpg
Istie moeilijk of ietsiete makkelijk?

succes BertV

eindelijk een keer snel erbij ;-)
volgende keer moeilijker...jij mag
willem.m schreef:
do 14 feb, 2019 20:37
Je zoekt in het juiste gebied, Martin!
Ik heb al van alles geprobeerd: gelbe Kirche mit achteckige Turm in Bayern / Österreich, zonder resultaat.
Maar dat de winnaar Schruns had genoemd en ik ben daar in 2000 geweest! Domme oen ben ik....
Martin E. van Doornik schreef:
do 14 feb, 2019 22:46
willem.m schreef:
do 14 feb, 2019 20:37
Je zoekt in het juiste gebied, Martin!
Ik heb al van alles geprobeerd: gelbe Kirche mit achteckige Turm in Bayern / Österreich, zonder resultaat.
Maar dat de winnaar Schruns had genoemd en ik ben daar in 2000 geweest! Domme oen ben ik....
Tovenaar houdt van alle deelnemers aan dit topic nauwgezet bij waar men ooit geweest is. Zijn zelflerende algoritmen zoeken in andere WF-berichten, websites, social media en andere (big) databases. Alle data wordt opgeschoond en geïndexeerd. Sporen met beelden worden zo samengesteld en op de Openfietsmap geprojecteerd. Zodra iemand een plaatje post, komt er automatisch een melding bij Tovenaar binnen met de oplossing incl. foutmarge. Tovenaar werkt momenteel aan een bot die namens hem op berichten reageert.

Ik plaats straks een plaatje - met de hand 8)
willem.m schreef:
do 14 feb, 2019 22:09

(best wel veel te makkelijk :shock:)
Ach, alleen toch als je er al eens in de buurt geweest bent lijkt me.
PeterVanRijn schreef:
vr 15 feb, 2019 07:34
willem.m schreef:
do 14 feb, 2019 22:09

(best wel veel te makkelijk :shock:)
Ach, alleen toch als je er al eens in de buurt geweest bent lijkt me.
Dat klopt. Een jaar of 14 geleden tijdens mijn 1e fietsvakantie alleen door de Alpen en afgelopen zomer 2x op de racefiets 8) Maar er staat me bij dat een soortgelijk plaatje al eerder is geplaatst (door mijzelf denk ik).
Nieuwe opdracht (precieze locatie graag), niet al te moeilijk, dus geschikt voor de snelle klikkers die op vrijdag vrij zijn :D :
Brussel : Hoek museumstraat - Koudenberg met zicht op het oude stadscentrum.
Alleen dat blauwe kunstwerk in de lucht ter hoogte van de Grote Markt stond er gisteren nog niet :-).
Klopt. De rookwolk die je ziet hangt boven het stripmuseum, van de jaarlijkse smurfenverbranding.
:idea: gebruik de touchretouch app om dergelijke vieze smurrie, een tripod of te herkenbare hints van de foto te verwijderen met één pennestreek.
De tovenaar schreef:
vr 15 feb, 2019 10:19
:idea: gebruik de touchretouch app om dergelijke vieze smurrie, een tripod of te herkenbare hints van de foto te verwijderen met één pennestreek.
Wtf :shock:
nicolevelo schreef:
vr 15 feb, 2019 08:27
Brussel : Hoek museumstraat - Koudenberg met zicht op het oude stadscentrum.
Alleen dat blauwe kunstwerk in de lucht ter hoogte van de Grote Markt stond er gisteren nog niet :-).
Yep! Goed geraden.