Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Tovenaar houdt van alle deelnemers aan dit topic nauwgezet bij waar men ooit geweest is. Zijn zelflerende algoritmen zoeken in andere WF-berichten, websites, social media en andere (big) databases. Alle data wordt opgeschoond en geïndexeerd. Sporen met beelden worden zo samengesteld en op de Openfietsmap geprojecteerd. Zodra iemand een plaatje post, komt er automatisch een melding bij Tovenaar binnen met de oplossing incl. foutmarge. Tovenaar werkt momenteel aan een bot die namens hem op berichten reageert.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 14 feb, 2019 22:46Ik heb al van alles geprobeerd: gelbe Kirche mit achteckige Turm in Bayern / Österreich, zonder resultaat.
Maar dat de winnaar Schruns had genoemd en ik ben daar in 2000 geweest! Domme oen ben ik....
Dat klopt. Een jaar of 14 geleden tijdens mijn 1e fietsvakantie alleen door de Alpen en afgelopen zomer 2x op de racefiets Maar er staat me bij dat een soortgelijk plaatje al eerder is geplaatst (door mijzelf denk ik).PeterVanRijn schreef: ↑vr 15 feb, 2019 07:34Ach, alleen toch als je er al eens in de buurt geweest bent lijkt me.
WtfDe tovenaar schreef: ↑vr 15 feb, 2019 10:19gebruik de touchretouch app om dergelijke vieze smurrie, een tripod of te herkenbare hints van de foto te verwijderen met één pennestreek.
Yep! Goed geraden.nicolevelo schreef: ↑vr 15 feb, 2019 08:27Brussel : Hoek museumstraat - Koudenberg met zicht op het oude stadscentrum.
Alleen dat blauwe kunstwerk in de lucht ter hoogte van de Grote Markt stond er gisteren nog niet .