Blanche,
Dit is idd gigantisch balen!!
Ik voel met je mee, vol van de reis en dan niet kunnen.
We zien elkaar in elk geval en in Harskamperdennen en denk ik ook in Oudenbosch.
Groet
jans
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het kan nooit kwaad om geld terug te claimen bij de organisatie waar je het ticket gekocht hebt, maar ik vrees dat de NS zich zal beperken tot vergoeding van de kosten van het binnenlandse traject, in dit geval tot Utrecht. De nachttrein naar Praag wordt gerund door de City Night Line: deze maatschappij is niet verantwoordelijk voor vertragingen bij de NS.gudy schreef:Jammer voor je. Ik hoop dat je je geld nog terug krijgt van de NS.
Groetjes uit ZakoutiPathfinder_II schreef:Wereldfiets TV
9 / 10 juni - 15 / 16 juni
Wereldfietsers Live Vanuit Zákouti !!
(Voor de duidelijkheid, dit is de webcam op de camping (http://www.zakouti.eu/) waar we ook onze rustdag hebben ..... kan het thuisfront meegenieten. En zo te zien is het zwembad in onderhoud )
En, was de douche lekker warm An?Annetje schreef:An die nu effe lekker lang gaat douchen
Ik ben van plan deze route binnenkort ook te fietsen, daarom ben ik erg benieuwd welke camping ineens niet meer bestaat.Karlijne schreef:
Na 2 keer een koude douche en een keer helemaal geen douche (omdat de camping ineens niet meer bestond ), heb ik heerlijk genoten van een lange en warme douche toen ik thuis kwam!
Groetjes Karlijne