Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wintertrektocht, 23, 24 en 25 januari 2009. - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Wintertrektocht, 23, 24 en 25 januari 2009.

Hoi allemaal,

De afslag terug richting 't Harde kwam eerder dan verwacht daarom helaas niemand gedag kunnen zeggen (behalve Roald natuurlijk, waarmee we nog een mooie route richting Elspeet hebben gefietst!).

Allen bedankt voor het leuke weekend, het was onze eerste trektocht met de Wereldfietser en zeker voor herhaling vatbaar!

Daarom tot ziens!! (Voorjaarstocht 2010?! :D )

Groeten Remco en Petra

www.voorbijdepolders.nl
Hoi Winterwereldfietsers,

Ook inmiddels weer thuis, alles hangt her en der te drogen.

Anita en Koert, super georganiseerd, van de regen op vrijdag, de boerenkool, de prima maaltijd in Stroe, jammer dat we niet mochten blijven voor de Bingo, tot het afscheid op zondag.

Zondag zijn er, zoals zovaak, wat versnipperde groepen en groepjes huiswaarts gegaan.

Ik naar Zwolle ( daar stond mijn auto) maar gelukkig niet alleen. We waren met zijn 5-en. Toch nog even dik 70 km gedaan, prachtig weer en alles over heel mooie bos-fietspaden.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en ik heb geen foto's gemaakt, dus hou me aanbevolen.

Groet

Jans ( die ondekte dat de conditie toch nog niet helemaal je dat was :oops: )
Koert en Annita, dank je voor de organisatie van dit heerlijke weekend met een voortreffelijke boerenkool op vrijdag!

Verder iedereen voor het gezellig samen bikkelen en genieten!

Vincent, jammer dat we je gemist hebben, de route is last-minute wat aangepast dus vandaar.
We hebben een hartstikke leuk weekend gehad! Organisatie dank hiervoor!
Bijzondere ervaringen gehoord, mooie plannen uitgewisseld met een club leuke mensen.
En natuurlijk fantastisch winterweer.

Even wat telefoonfotootjes om een idee te geven:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vanaf het eindpunt Arnhem CS zijn we samen met Johnny nog een stukje doorgefietst naar het station van Nijmegen. Helaas ging daar wat mis. Wat weten we niet precies maar Johnny zagen we niet meer op perron 4a verschijnen waar de trein naar Tilburg vertrok. Wij hadden onze fietsen al in de trein gezet dus werd het jammergenoeg een raar einde van de fiettocht.
@ Johnny: Toch niet in de lift blijven vastzitten ofzo? Hopelijk heb je toch een goede terugreis gehad. Volgende keer nemen we graag op een leukere manier afscheid!

Groet,

Maarten & Line
Anita en Koert,

Bedankt voor de organisatie, helemaal geweldig!!

EN alle andere wereldfietsers die erbij waren, bedankt voor alle gezelligheid, het was weer topgenieten.
Nog een paar plaatjes;

Afbeelding

Verzamelen in Zwolle.

Afbeelding

Door de polder bij Dronten.

Afbeelding

Omleiding? Niets van aan trekken.

Afbeelding

Jawel, de Gluhwein.

Afbeelding

En natuurlijk de boerenkool.

Afbeelding

Camping P90.

Afbeelding

Betty en Koert bij ???

Afbeelding

Spreekt voor zich.

Afbeelding

Groep Wereldfietsers een stiltegebied in.

Afbeelding

Lekke band vlakbij de camping.

Afbeelding

Marco langs oer-hollands tafereel.

Afbeelding

Dreigende lucht maar vrolijke gezichten!

Koert en Anita weer heel erg bedankt voor de organisatie.
Het was weer genieten. Van de mooie route, de organisatie door Anita en Koert, het fantastische weer en het gezelschap. Ik heb op http://www.EricOpDeFiets.nl Trips 2009 wat kiekjes gezet.
Allen bedankt voor de gezellige sportieve sfeer! Tot de volgende keer, Eric
Leuke foto's heb je gemaakt Eric. Zitten een paar mooie kieken tussen!
Ik heb enorm genoten dit weekend en ga opgepept de week in.
Bedankt iedereen voor de gezelligheid.
Koert en Annita voor de prima organisatie.
Betty