Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Avaghon en Santos - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Avaghon en Santos

ToutTerrain ziet er degelijk uit. Ik heb hem wel eens goed bekeken voor in de winkel. Mooi gelast frame. En ze hebben ook zo'n mooie balhoofdstopper (dat je stuur niet omklapt) zoals idworx die tegenwoordig ook heeft. En die achterdrager is superstijf!

Zijn er al wereldfietsers die erop rijden? Ik heb hem niet in het assortiment opgenomen, omdat er zo veel andere mooie fietsen zijn (die ik ook niet heb)
:lol:

Eric Schuijt schreef:ToutTerrain ... die achterdrager is superstijf!
[criticaster aan]Heel stijf kan ook breekbaar betekenen en té stijf kan ook. Wat breekt er als de fiets bovenop een bus in Verweggistan eventjes klem komt te zitten?
Maar idd een plaatje van een fiets :D
Helaas geen dealer in de buurt, Kalkar is anderhalf uur met de auto.
Leon

Leon schreef:
Eric Schuijt schreef:ToutTerrain ... die achterdrager is superstijf!
[criticaster aan]Heel stijf kan ook breekbaar betekenen en té stijf kan ook. Wat breekt er als de fiets bovenop een bus in Verweggistan eventjes klem komt te zitten?
Maar idd een plaatje van een fiets :D
Helaas geen dealer in de buurt, Kalkar is anderhalf uur met de auto.
Leon
Worden ze nog geimporteerd? Amazing wheels had ze niet meer meegenomen naar de Bikemotion
Leuk draadje en weer actueel, Bike4Travel heeft de ToutTerrain fietsen in zijn leveringspakket opgenomen http://www.bike4travel.nl/index.php?man ... ers_id=244