Hallo beste WF forum leden,
Tot mijn verbazing hoorde ik vandaag van een klant in de winkel dat hier een flinke discussie gaande is. Graag wil ik een paar zaken verduidelijken.
1. Ik heb SantosClubNL opgericht om Santos rijders en potentiële belangstellenden ervaringen met elkaar uit te laten wisselen. Hierbij zijn commerciële posts niet toegestaan. Ja, ik ben dealer en ja, ik sta graag in contact met ervaringsdeskundige om kennis met elkaar te kunnen delen.
2. Tbv van het vergroten van het aantal leden heb ik Santos gevraagd om ook de Club te promototen. Omdat Santos liever zelf het aanspreekpunt blijft voor klanten zien zij geen meerwaarde in de club en willen deze daarom ook niet ondersteunen. Hieruit blijkt ook duidelijk dat Santos geen enkel commercieel belang heeft bij de club. Ook zijn er een aantal dealers lid van de club. De ervaring leert dat ze niks posten.
3. Het WF lid die de club hier onder de aandacht heeft gebracht is voor mij een onbekende. Ik zou werkelijk niet weten welk commercieel belang de persoon zou kunnen hebben
4. Iedere post wordt door mij persoonlijk beoordeeld en zodra hier enige commercie in zit wordt hij niet geplaatst en/of verwijderd.
Overigens zag ik ook tot mijn verbazing het aantal lidmaatschap aanvragen voor de SantosClub de laatste dagen fors stijgen. Ik begrijp nu wat daarvan de oorzaak was.
Mocht iemand verdere vragen hebben over SantosClubNL dan zal ik die graag beantwoorden. Met losse opmerkingen kan ik verder weinig.