Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zo'n stuur lijkt me wel wat: ervaringen? - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Zo'n stuur lijkt me wel wat: ervaringen?

Sjors schreef: Tektro heeft de RL341 voor kleine handen. De greep voor v-brakes is er dacht ik alleen voor lange vingers.

Sjors
Juh, ik zie het, maar ik heb toch echt voor v-brakes nodig en het ziet er niet uit alsof in de rl520 remmen van die rubbertjes passen of iets... jammer!
Misschien dan toch goed kijken naar het stuur. Er zijn Nitto sturen speciaal bedoeld voor dames, dus smaller en met een zodanige vorm dat de afstand tot de remgrepen kleiner is.
Wim
Sjors schreef:
Janneke schreef:Nog 1 vraag:
Kunnen die remgrepen van Tektro ook dichter bij het stuur komen? Op m'n racefiets heb ik nu van die rubberen 'shimmetjes' tussen m'n shifters zodat de remgreep dichter bij het stuur staat (kleine handen).
Ik kan deze optie niet terugvinden voor deze remgrepen en niet echt goed bij de remmen kunnen is niet heeeeel erg plezierig rijden *understatement*
Tektro heeft de RL341 voor kleine handen. De greep voor v-brakes is er dacht ik alleen voor lange vingers.

Sjors
Ik heb hier een set R100A designed specifically for women liggen, en als er al verschil is is het minimaal. Bij de 520 zou je een klein stukje rubber in de greep kunnen lijmen, daar waar de ontspanknop op rust
Hey, thnx voor je meedenken. Ik ben (zoals gewoonlijk) nog steeds in dubio. Nu doordat ik me bedacht dat ik m'n tent dan niet gemakkelijk meer aan het stuur mee kan nemen omdat een dropbar ervoor zorgt dat ik dan een minder brede drybag kwijt kan aan het stuur. + bijkomende kosten + het gevalletje remgrepen =dubio
...
m-gineering schreef: Ik heb hier een set R100A designed specifically for women liggen, en als er al verschil is is het minimaal. Bij de 520 zou je een klein stukje rubber in de greep kunnen lijmen, daar waar de ontspanknop op rust