door
gxxsx » do 09 apr, 2015 23:57
PietV schreef:guusnatuur schreef:Als je dan een ervaring post en vervolgens "fijntjes" wordt verzocht je biezen te pakken, daarop reageert en vervolgens als "gevoelig" wordt weggezet en er nu weer een "gelijk" moet worden gehaald, dan begin ik toch te vermoeden, zeker na mijn recente "vierkante as" ervaring waarbij ik pietluttig door een taalpurist op m'n vingers werd getikt, dat er iets mis is met de "cultuur" op dit forum.
Overigens is de cultuur op dit forum is prima en gezellig.
Piet.
Het begint nu komisch te worden.
Ten eerste gaat dit niet over IJsland
Ten tweede heb ik geen zin om door te gaan met oeverloze discussies over de correcte benaming van vierkante assen
Ten derde over de "cultuur": Op 1e kerstdag 2013 postte jij:
--
Ik heb ruim 50 jaar praktische ervaring in diverse voertuigtechnieken, jaren les gegeven in verkeersrecht en technische meetmiddelen. Als ik wat schrijf wordt ik aangevallen op de toon, maar nooit op de inhoud. En heb wat onzin gelezen op dit forum.
Ik heb geen zin meer om op dit foprum te schrijven. Niet vanwege kritiek, maar vanwege het geleuter.
--
Nou begint bijna elke post van jou wel over je ruim 50-jarige ervaring in het een of het ander, maar ik mag als onervaren forumbezoeker toch wel even opmerken dat "een prima en gezellig forum" wat anders is dan een "foprum met onzin en geleuter".
En als je vierkante-assen opmerking echt voor het algemeen belang geweest zou zijn, dan had je "Het taalgebruik neemt met de jaren af" wel achterwege kunnen laten. Iedereen met "taalgevoel" die jou tekst herleest zal er betweterig cynisme in ontdekken.