Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wintertrektocht, 23, 24 en 25 januari 2009. - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Wintertrektocht, 23, 24 en 25 januari 2009.

Ik ben voor om in de restaurant te eten zaterdag avond.
James
Koert Schouten schreef:Hierbij geef ik jullie vast de route voor de eerste dag.

Station Zwolle
Knooppunten: 65, 66,48, 67, 69 68, 60, 31, 38
Hasselt, 36, 27
Genemuiden, 26, 28, 12, 45, 41
IJsselmuiden, 68
Kampen, 66, 65
Roggebotsluis
Fietswegwijzers: 60473, 23494, 23489, 23488, 23481
Camping P90
ter aanvulling: na 48 zit er volgens de planner nog knoopunt 47 voor 67 (via knooppunt centrum Berkum dat geen nummer heeft)
kooistra_za schreef:Als wij in het restaurant mee eten, dan zitten we niet met zijn 2-en toch?
Gaan de meeste uit eten, of zelf een potje maken?

remco
Ik heb me ook aangemeld voor het restaurant, dus dan al met z'n 3-en.
Ook James gaat voor het restaurant, dan al met z'n 4-en .

Groet

Jans
Dan zijn we nu met 6!

remco en petra

www.voorbijdepolders.nl
Anita en Koert,

Wij zullen pas zaterdag instromen. Kun je een worst minder inslaan. (heb je al worst gekocht, dan nemen we die graag als lunch aan, goed voor de vetverbranding...).
Heel naar, maar deze vrijdag geef ik ATB cursus aan drie havo 4 groepen. Mooi dagje toeren bij Schoorl in de duinen. Ben pas 6 uur thuis dan. Om dan nog eens 80km naar Dronten te fietsen voor worst met boerenkool.... gaat me echter wat te ver. Ben ook bang in donker :(

Zaterdag haken we aan en staan op het station klaar!

remco en petra

Voorbijdepolders.nl
Ook ik het vind het prima om uit eten te gaan.
Betty
De ervaring leert dat de meesten op zaterdagavond kiezen voor het restaurant. We gaan al richting 30 winterfietsers. Genoeg animo dus.
Heel veel plezier. Lekker fris, tot een volgende keer als ik er wel bij kan zijn.
Wim
haha, Wij (ja wij...) willen ook dolgraag mee met deze tocht. We sluiten zaterdagochtend aan. Het lijkt ons gezellig om zaterdagavond mee uit eten te gaan. Heeft iemand een bandje van UB40? MP3 mag ook...

Tot zaterdag! Anneke en Patrick
Hoi mensen,
Ik ben er ook bij en ik kom ook op zaterdag! Maar zo te zien heb ik mijn baard voor niks laten staan....
Nou ja als het maar gezellig wordt. Wel ga ik waarschijnlijk zondag wat eerder weg.
En ik ga ook mee eten in het restaurant.
Groeten, Marco
Ook wij sluiten ons komende zaterdag graag aan bij de groep vanaf het station in 't Harde.
(En 's avonds in een restaurant.)

Groet,

Maarten & Line
Dat wordt het AC Restaurant afhuren :D
Ga je nog filmen Dennis?
Dan kunnen de thuisblijvers ook nog meegenieten na afloop.
Is er al een gpx-je beschikbaar van de route voor de gps? Ik weet niet of mijn conditie al/nog voldoende is :lol:
Het wordt perfecte Wintertochtweer:

Vandaag trekt een actieve storing precies over het midden van het land noordoostwaarts. Het is eerst bewolkt met regen, in de loop van de ochtend wordt het van het zuidwesten uit tijdelijk wat minder nat. In avond volgt van het noordwesten uit nieuwe regen. De middagtemperatuur ligt rond 5 graden. De wind is aanvankelijk zuidoost, matig, kracht 3 tot 4 en aan zee vrij krachtig, 5. In het midden van het land wordt de wind tijdens passage van de storing variabel. Tegen de middag draait in het westen de wind naar west tot noordwest en neemt langs de westkust snel toe naar hard of stormachtig, 7 tot 8 Bft. Deze westelijke tot noordwestelijke wind breidt zich gedurende de middag over de rest van het land uit, de wind is dan meest krachtig, 6. Vooral in het westelijk kustgebied en in de heuvels van Limburg is er in de loop van de dag kans op zware windstoten tot zo'n 80 of 90 km/uur.

Komende nacht klaart het vooral in de zuidelijke helft van het land flink op. In het noorden kan er nog wat regen vallen. De minimumtemperatuur ligt rond de 4 graden. De westelijke wind is matig tot vrij krachtig, rond kracht 4, in het Waddengebied krachtig of hard, 6 tot 7 Bft. Zaterdag overdag is er nu en dan zon en op de meeste plaatsen is het droog. Het wordt zo'n 6 graden. De west tot zuidwestenwind neemt iets in kracht af.

Wel wat wind maar zo te zien zal het regen wel meevallen. Zaterdag zonnig en 'blustery' (prachtig Engelse word eh!?!) en zondag zien we wel.

Tot vanavond op Camping P90 (ik ben er rond 6 uur).

James
Hoi Hoi alle Winter Wereldfietsers!

Hartelijk dank allemaal voor een zeer geslaagd en gezellig winter-weekend!
Van de wind en regen op vrijdag avond tot de zon en vorst op de Ginkelseheide vanochtend was het een super trektocht!

Speciale dank aan Annita en Koert voor de organisatie en verzinnen van een prachtig route!

Hopelijk tot snel allemaal!

James
ik ben vanmorgen naar Harskamp gefietst met het idee jullie misschien ergens onderweg aan te treffen. Niemand van jullie tegengekomen maar als gevolg van de route ben ik nu wel in het bezit van een jaarkaart voor het nationaal park de Hoge Veluwe! Schitterend weertje was (is) het.
Vincent Schol schreef:ik ben vanmorgen naar Harskamp gefietst met het idee jullie misschien ergens onderweg aan te treffen. Niemand van jullie tegengekomen maar als gevolg van de route ben ik nu wel in het bezit van een jaarkaart voor het nationaal park de Hoge Veluwe! Schitterend weertje was (is) het.
Ze zaten waarschijnlijk allemaal in de kroeg aan de warme chocolademelk terwijl jij een frisse neus haalde :lol:
Ik heb ook warme chocolademelk gehad hoor. In het restaurant De Koperen Pot bij het bezoekerscentrum van de hoge veluwe. Het was daar behoorlijk druk. Ook veel fietsen maar die waren allemaal hetzelfde (wit).
Vincent Schol schreef: Ook veel fietsen maar die waren allemaal hetzelfde (wit).
1700 witte fietsen om precies te zijn :wink: